اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت OPTIMAL به سرعت در حال رشد

شرکت OPTIMAL Furnaces ، یکی از موفق ترین شرکتهای ترکیه می باشد که با رشد سریع خود در صنعت سرامیک و چینی بهداشتی در حال حاضر حرفهای زیادی برای گفتن دارد ، این شرکت اخیراً سرمایه گذاری جدید خود را در توسعه کارخانه  اعلام کرده است.

ef76ec555f88001101e0e225c3aa91e9 Lدر اینجا مصاحبه ای داریم با آقای Huseyin Kara رئیس شرکت OPTIMAL Furnaces  تا در مورد پروژه ها و برنامه های اخیر شرکت توضیحاتی را ارایه نمایند:

– لطفاً درمورد خود، شرکت OPTIMAL Furnaces  و فعالیت های آن برای خوانندگان ما توضیح دهید.

من یک مهندس مکانیک ، و یکی از بنیانگذاران شرکت OPTIMAL Furnaces هستم. ما شرکت خود را در سال 1996 تاسیس کردیم ، بنابراین اکنون بیش از یک ربع قرن پیش رفته ایم. شرکت ما منحصرا بر روی کوره های پخت سرامیک متمرکز شده است تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین خدمات حرفه ای را برای این صنعت منحصر به فرد ارائه دهیم.

اپتیمال پروژه های خود را از نقطه صفر آغاز می‌کند ، پروژه هایی با طراحی و تولید مختص مشتری شامل تمام مراحل ساخت ، حمل ، نصب و راه اندازی و هر چیز در مورد کوره های سرامیکی را از الف تا ی ارایه میدهیم. کارخانه ما با 5000 متر مربع فضای بسته و 2000 متر مربع فضای باز در استانبول واقع شده است. تاکنون ما پروژه های زیادی را تحقق بخشیده ایم و به طور مداوم در 4 قاره جهان خدمات ارائه می کنیم.

– آینده صنعت بهداشتی جهان را چگونه می بینید؟

من پتانسیل خوبی برای رشد در صنعت بهداشتی می بینم. جمعیت جهان به سرعت در حال افزایش است و روندها ، سبک زندگی در جهان به دلیل جهانی شدن بسیار سریع در حال تغییر است. اکثر مشتریان فعلی ما قبلاً برای افزایش ظرفیت های خود تصمیم به سرمایه گذاری جدید گرفته اند و ما در حال تحقیق برای سرمایه گذاری های جدید هستیم.

برای مطالعه متن کامل مصاحبه لطفا به نشریه شماره 46 گزیده دنیای سرامیک صفحات 35-34 از طریق لینک مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید