اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گروه Italgraniti کوره جدید +Sacmi FMA را نصب کرد

Italgraniti فناوری پخت جدید را برای دستیابی به بیشینه راندمان انرژی و تأثیر زیست محیطی اندک انتخاب کرده است. 

گروه Italgraniti در کنار تمرکز خود بر مصرف و بازیابی، یک کوره جدید FMA+ از Sacmi را در کارخانه خود در سَن مارتینو (San Martino) در ریو (رِجیو اِمیلیا، Reggio Emilia) نصب کرده است؛ نخستین کوره از این نوع که از زمان رونمائی آن در تِکنارجیلا 2018 آغاز به کار می‌کند.

این یک دستگاه مفهومی جدید است که از یک سامانه پیمایش (modulation) هوا / گاز استفاده می‌کند؛ به طوری که می‌تواند نسبت احتراق را از منطقه‌ای به منطقه دیگر  تنظیم نماید.

شکل هندسیِ مشعل جدید این امکان را فراهم می‌آورد تا احتراق در داخلِ مخروط کامل شود و تضمین می‌کند که ورود سوخت در درون کانال پخت همیشه در سرعت بالا انجام شود و بنابراین راندمان را بهینه می‌سازد. این‌ها ویژگی‌هایی هستند که مدیریت Italgraniti را بر آن داشت تا این دستگاه را انتخاب نماید.

بر اساس گفته مدیر کل جیوزپِه پیفِری (Giuseppe Pifferi)، مزیت اصلی کوره جدید آن است که همیشه سطوح عالیِ احتراق را نسبت به محصول تضمین می‌کند و حتی مهم‌تر از آن، امکان تکرار شرایط تولیدی را با انعطاف‌پذیری کامل فراهم می‌آورد.

مدیر عامل فرانچِسکو ماتورو (Francesco Maturo) اضافه می‌کند که این سرمایه‌گذاری Italgraniti را قادر می‌سازد تا به لطف استفاده از گرمای بازیابی شده از کوره جدید، خشک‌کن‌هایی با «کالری‌های صفر» (“zero calories”) را راه‌اندازی نماید. وی گفت: «بنابراین آخرین خرید ما، یک دوره پنج ساله سرمایه‌گذاری را کامل می‌کند که به دنبال ترکیب کردنِ راندمان بالاتر با تأثیر زیست محیطی هر چه کم‌تر بوده‌ایم».

در حال حاضر، دیگر کوره‌های FMA+ در ناحیه سرامیکی ساسوئولو در حال نصب شدن هستند.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید