اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Mittel مالک گروه Galassia و Disegno Ceramica می‌شود

پس از تملک Ceramica Cielo در سال 2017، Mittel رشد خود را در بخش طراحی مبلمان حمام برای ایجاد یک قطب بیش از 65 میلیون یورویی در خوشه چیویتا کَستِلانا (Civita Castellana) ادامه می‌دهد.

پس از تملک Ceramica Cielo در سال 2017، Mittel S.p.A. در حال رشد مداوم در بخش طراحی مبلمان حمام است. در 28 ژوئن، این گروه سرمایه‌گذاری مستقر در میلان، خرید یک سهم اکثریت را در گروه Galassia و یک سهم 80 درصدی را در Disegno Ceramica نهایی کرد که هر دو شرکتِ باسابقه در خوشه چینی بهداشتی سرامیکیِ Civita Castellana در ویتِربو (Viterbo) واقع شده‌اند.
سرمایه‌گذاری از طریق شرکت زیر مجموعه هلدینگ Mittel Design انجام شد که به 4/11 میلیون یورو رسید و به طور کامل به صورت سهام تأمین مالی شد. هر دو شرکت همچنان توسط مدیران فعلی و سهامدارانِ اقلیت، دیمیتری مِی (Dimitri Mei) که سهام 10 درصدی را در Galassia حفظ کرده است و مارکو کارابِلی (Marco Carabelli) که 20 درصد از Disegno Ceramica را در دست دارد؛ مدیریت خواهند شد.
این عملیات با هدف ایجاد Ceramica Cielo به عنوان یک مرکز برتر در بخش، گروهی را با بیش از 350 کارمند، مجموع گردش مالی بیش از 65 میلیون یورو، EBITDA حدود 13 میلیون یورو و سهم صادرات 40 درصدی ایجاد کرده است و دائما در حال گسترش است. این سه شرکت از لحاظ موقعیت رقابتی‌شان بسیار مکمل هستند.
تحت رهبریِ اَلِسیو کوراموسی (Alessio Coramusi) (سهام‌دار و مدیر عامل شرکت)، Ceramica Cielo در حال ثبت نرخ‌های رشد بالا و ایجاد برند بین المللی به عنوان یکی از بازیگران پیشرو در بخش مبلمان حمام است. پس از تملک Mittel، گردش مالی از 19 میلیون یورو در سال 2016 به 28 میلیون یورو در سال 2018 افزایش پیدا کرد و روند رشد دو رقمی در طول چند ماه نخست سال 2019 ادامه یافته است.
Galassia در سال 1980 در کُرکیانو (Corchiano)، (ویتِربو) بنیانگزاری شد و درآمد 25 میلیون یورویی را در سال 2018 اعلام کرد که 40 درصد آن از صادرات به دست آمد. Disegno Ceramica که در سال 1993 در Gallese (ویتِربو) تأسیس شد، تولیدکننده کاسه دستشویی و چینی بهداشتی سرامیکی برای صنعت مبلمان حمام و آشپزخانه است و در سال 2018 گردش مالی 12 میلیون یورویی را که بیش از نیمی از آن از صادرات ایجاد شده بود، اعلام کرد.
مارکو کولاچیکو (Marco Colacicco) رئیس کمیته اجراییِ Mittel اظهار داشت: «این تملک، همکاری‌های صنعتی، تجاری و سازمانی قابل ملاحظه‌ای را به ارمغان خواهد آورد و در عین حال نهادهای شرکتی منفرد را حفظ می‌کند. گروه با بزرگ‌تر شدن اندازه‌اش، برای رویارویی با چالش‌های یک بازار جهانی و به طور فزاینده رقابتی، مجهزتر خواهد بود».همچنین Mittel اعلام کرده است که قصد دارد در آینده به عنوان بخشی از برنامه‌ها برای ایجاد یک مرکز برتر در طراحی ایتالیایی، شامل بخش‌هایی که عملیات مبلمان حمام آن را تکمیل می‌کنند، سرمایه‌گذاری‌های بیشتری انجام دهد.

 

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید