اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Kulzer وارد بخش DIY شد

با معرفی محصول جدید Kerasys® Ceramic Repair Kit که از دسامبر 2021 وارد بازار شد، مصرف‌ کنندگان می‌توانند تعمیرات جزئی تجهیزات سرامیکی سرویس بهداشتی را خودشان انجام دهند.

شرکت آلمانی Kulzer که درزمینه تعمیر نواقص پوشش در تجهیزات سرویس بهداشتی و سایر مواد سرامیکی تخصص دارد، اکنون امکان بهره‌گیری از Kerasys® LC system که توسط تولیدکنندگان بسیاری مورداستفاده قرار می‌گیرد را برای مصرف‌کنندگان نیز فراهم کرده است. بهره‌گیری از این سامانه در مقیاس صنعتی باعث کاهش چشم‌گیر دور ریزهای تولید، کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از نیاز به انجام یک پخت دوم می‌شود که نتیجه منجر به کاهش تولید گاز کربن‌ دی‌اکسید خواهد شد.

شرکت Kulzer با عرضه Kerasys® Ceramic Repair Kit که یک راه‌حل آسان برای تعمیر آسیب‌های جزئی مانند لب پر شدگی یا سوراخ‌های کوچک درون قسمت‌های سرامیکی سرویس بهداشتی است و نتیجه‌ای عالی و بلند مدت دارد.

این مجموعه دارای یک راهنمای مناسب است که توضیح کاملی از مراحل اجرا به همراه تصویرهایی با جزئیات کامل ارائه می‌دهد. با اسکن کردن کد QR در صفحه اول، کاربران می‌توانند ویدئویی توضیحات محصول را نیز مشاهده کنند. این مجموعه حاوی دو خمیر سفید پخت شونده با نور جهت تعمیرات است که اکثر دامنه های رنگ سفید که در سرامیک‌های سرویس‌های بهداشتی مورداستفاده قرار می‎‌گیرند را پوشش می‌دهد.

برای حصول اطمینان از چسبندگی طولانی و کامل بین سرامیک و خمیر تعمیرکننده، شرکت Kulzer از یک چسب شیمیایی همه‌کاره به نام Primer استفاده کرده است که باعث ایجاد پیوندهای مولکولی در میان دو ماده شده و از ایجاد میکرو-فاصله‌ها در هنگام فرایند پخت جلوگیری می‌کند. این امر موجب افزایش ماندگاری بخش تعمیر شده تا بیش از 10 سال می‌شود. یکی دیگر از موارد موجود در این مجموعه Filler نام دارد که یک خمیر پخت شونده با نور است که برای تعمیر نواقص بسیار عمیق یا سوراخ‌های دریل به کار می‌رود. این خمیر تا عمق 10 میلی‌متری پخت می‌شود (درحالی‌که خمیر رنگی تنها تا عمق 2 میلی‌متری پخت می‌شود.)

بسته تعمیراتی Kerasys® Ceramic Repair Kit در دسامبر سال 2021 به بازار عرضه شد و از طریق فروشگاه اینترنتی Kulzer با آدرس kulzer-technik-shop.de قابل تهیه است.

kulzer int

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید