اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Isvea: تمایز طراحی ایتالیائی

این تولیدکننده ترکیه‌ای ملزومات بهداشتی قصد دارد صادرات خود به آمریکای شمالی و جنوبی، فرانسه، آلمان، بریتانیا و منطقه اقیانوس آرام را در سال 2024 افزایش دهد.

مجموعه Isvea در سال 1962 در منطقه Sant’Eusanio Del Sangro (Chieti ایتالیا) تاسیس و در سال 2013 توسط گروه ترکیه‌ای Ece Holding خریداری شد. در حال حاضر این مجموعه تمام فعالیت‌های تولیدی خود را در پنج مرکز تولیدی مدرن در ترکیه پی می‌گیرد. این مجموعه تولیدکننده چینی‌آلات بهداشتی از جنس چینی زجاجی با ظرفیت تولید 1.95 میلیون قطعه و 450.000 قطعه محصولات Fireclay (سینی دوش و سینک آشپزخانه) و همچنان تجهیزات حمام، مخزن آب و روکش صندلی توالت است.

با وجود انتقال مالکیت، Isvea همچنان ارتباط خود با سبک و زیبائی شناسی خاص ایتالیائی را حفظ کرده است و Erdem Cenesiz ریاست گروه Isvea در این زمینه می‌گوید:

“ایتالیا نخستین کشوری است که وقتی به مد و طراحی فکر می‌کنیم به ذهن می‌آید”.

تمامی مجموعه‌های تولید Isvea حاصل کیفیت بالای محصولات کارخانه‌های Corum و تحقیقات و توسعه انجام شده توسط طراحان و شرکت‌های ایتالیائی مانند Simone Valsecchi, Sabrina Selli, Ettore Giordano, Wau Architetti,,Nativita Design House, OMC2 Design Studio, Art.Lab and Genesis Research&Design, هستند. نتیجه این همکاری کسب اعتبار جوایز معتبر بین‌المللی نظیر Red Dot، جایزه طراحی IF، جایزه Plus X، جایزه طراحی المللی EDIDA Elle Deco و Xone Design Award بوده است.

پس از حضور موفقیت‌آمیز در Unicera 2023 در ماه نوامبر در استامبول، Isvea اینک فصد دارد تا حضور خود در بازارهای بین‌المللی خصوصا ایالات متحده، آمریکای جنوبی، فرانسه، آلمان، برتانیا و منطقه اقیانوس آرام را تقویت کند.

متن کامل مصاحبه یا Edrem Cenesiz در می­توانید در شماره 61 نشریه گزیده دنیای سرامیک مطالعه نمایید.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید