اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Gruppo Sanitari Italia در خودکارسازی جدید از Sacmi سرمایه‌گذاری می‌کند

این شرکت مستقر در ویتِربو (Viterbo) برای بهبود بهره‌وریِ خودکارسازی، جابجائیِ قطعات و تدارکات فرآیند، یک واحد جدید لعاب‌زنی خودکار سیفون و ششمین Sacmi AVM را نصب کرده است.

sacmi logo sfondo 1024px new(Gruppo Sanitari Italia (GSI، تولیدکننده پیشرو چینی بهداشتی با کیفیت بالا و مستقر در منطقه چیویتا کَستِلانا (Civita Castellana)، گام دیگری به سوی خودکارسازیِ کامل خطوط لعاب‌زنی برداشته است. برای این منظور، بار دیگر Sacmi را به عنوان تأمین کننده واحد جدید لعاب‌زنی خودکار سیفون دستشوئی انتخاب کرده است تا بتواند با خط فعلی ادغام نماید و ظرفیت آن را گسترش دهد.

این راه حل که به طور ویژه برای برآورده کردنِ نیازهای مشتری پیکربندی شده است، دارای یک سامانه نوآورانه اِعمالِ لعاب درون سیفون است که چرخش قطعه را کاهش می‌دهد؛ در نتیجه به طور قابل توجهی جابجائی قطعه و تدارکات را ساده می‌سازد. در ایستگاه لعاب‌زنی دو ربات انجام وظیفه می‌کنند، یکی برای جابجائیِ قطعات و دیگری برای اِعمال لعاب در داخل سیفون‌ها.

این سرمایه‌گذاری، بخشی از برنامه توسعه امکانات تولیدی آن در کارخانه Gallese Scalo در ویتِربو است؛ جائی که این شرکت اخیراً ششمین Sacmi AVM خود را نیز نصب کرده است. مدول ریخته‌گری جدید برای تولید سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به سایر راه حل‌های ریخته‌گری فشاری Sacmi که در سال‌های اخیر نصب شده‌اند، می‌پیوندد؛ شامل 5 واحد AVM که در حال حاضر مشغول کار هستند، مدول‌های AVI ، ADM و ADS برای تولید سرویس بهداشتی، کاسه دستشوئی، کنسول کاسه دستشوئی و پاشورهای حمام و یک کوره شاتلی SACMI-Riedhammer مجهز به فناوری Reko.

از مزایای AVM جدید می‌توان به انعطاف‌پذیری بیشینه در استفاده و بهبود مدیریت موجودی قالب و همچنین امکان پیکربندی سلول‌ها در سطوح مختلف خودکارسازی از جمله جابجائی، بلند کردنِ مستقیم و بارگیری واگن بعد از عملیات پرداختکاری اشاره کرد.

همه راه حل‌های تدارک دیده شده سرآمد هستند و دلیل آن، درجه بالای خودکارسازی و به هم پیوستگی آن‌ها بین دستگاه‌های مختلف مطابق اصول Industry 4.0 است و بر نقش Sacmi به عنوان شریک اصلی فناورانه‌ای GSI در این برنامه سرمایه‌گذاری بلندپروازانه بلند مدت صحه می‌گذارند.

 

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید