با افزایش شدید فروش (%15.9) این مقدار از پیشبینیهای اعلام شده در پایان سه ماهۀ سوم سال پیشی گرفت. عملکرد مجموعه در تمامی بازارهای صادراتی خوب بوده است.
گروه Geberit که در سوئیس مستقر است، در سال 2021 رشدی را در فروش تجربه کرد که از زمان عرضۀ عمومی آن در سال 1999 بیسابقه بوده است. فروش خالص با 15.9 درصد رشد در مقایسه با سال قبل به 3.46 میلیارد فرانک (تقریبا برابر با 3.34 میلیارد یورو) رسید. این مقدار بیشاز مقدار پیشبینی شده مدیریت ارشد در پایان سه ماهۀ سوم بود. این رشد فوقالعاده (افزایش 16.4 درصدی نسبت به سال قبل از همهگیری 2019) مرهون عملکرد خوب بخش ساختمانی، خصوصا بخش تعمیر و بهبود خانه، افزایش سهم بازار و افزایش موجودی عمده فروشان بوده است.
مطابق با گزارش، فروش خالص Geberit رشد بسیار خوبی را در بازارهای اروپا، خصوصا در بخش اروپای مرکزی که بیشترین سهم بازار را دراختیار دارد، تجربه کرد (%14.3). چشمگیرترین افزایشها مربوط به ایتالیا (%25.4)، اتریش (%19.9)، آلمان (%11.9) و کشورهای Benelux بود. این مجموعه در بازارهای داخلی هم شاهد %7.5 و در کشورهای شمال اروپا %7.9 رشد بوده است. مقدار فروش پساز قرنطینۀ سال قبل، شاهد رشد چشمگیری در اسپانیا (%25.1)، فرانسه (%14.9) و بریتانیا و ایرلند (%13.0) بوده است. بخشی از رشد بسیار زیاد درآمد در اروپای شرقی (%25.4) درنتیجۀ افزایش قیمتهای ارزی بود.
بهترین نتایج در خارج از اروپا مربوط به بخش شرق دور/ اقیانوس آرام (%28.8) و خاورمیانه/ آفریقا (%25.4) است درحالی که مقدار رشد در آمریکا برابر %5.1 است.
هر سه بخش تجاری رشد بسیار خوبی داشتند. فروش خالص سیستمهای نصب و فلاشینگ 18 درصد، سیستمهای حمام (وسایل بهداشتی سرامیکی و مبلمان سرویس بهداشتی) تا 10.4 درصد و سیستمهای لولهکشی 15.3درصد رشد داشتند.
Geberit حاشیۀ جریان نقدی عملیاتی (حاشیۀ EBITDA) در سال 2021 را حدودا 31 درصد تخمین میزند.