اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
بهره‌وری انرژی در پخت ملزومات بهداشتی

تکنولوژی پخت EnerVit محصول Keramischer OFENBAU باعث افزایش خروجی در کنار کاهش تا 50 درصدی مصرف گاز در کوره‌های موجود پیوسته می‌شود.

بسیاری از شرکت‌های سرتاسر جهان در نتیجه افزایش قیمت حامل‌های انرژی، کاهش امنیت عرضه و تغییرات اساسی در سیستم‌های جهانی انرژی، به چالش کشیده شده‌اند. صنعت سرامیک که در بسیاری از فرآیندهای خود به گاز طبیعی نیازمند است به طور قابل توجهی تحت تاثیر پیشرفت‌های این حوزه قرار می‌گیرد.

راه حل پُل‌زدن آستانه پایین در این سناریو چه معنایی دارد؟

پاسخ این پرسش افزایش بهره‌وری انرژی است. افزایش بهره‌وری باعث می‌شود تا امکان حداکثر استفاده از هر کیلووات ساعت گاز مصرفی ایجاد شود. Keramischer OFENBAU برای چندین دهه نقش فعالی در توسعه مفاهیم مربوط به بهره‌وری در کارخانه‌های کوره داشته و دانش و تخصص گسترده‌ای را در این حوزه توسعه داده است. برای سال‌های متمادی افزایش بهره‌وری انرژی در مرکز خودانگاره این شرکت آلمانی تولیدکننده کوره قرار داشته است.

فناوری پخت به اثبات رسیده‌ی EnerVit، با ترکیب کردن خروجی فزونی یافته با کاهش تا 50 درصدی نرخ مصرف ویژه گاز در کوره‌های پیوسته موجود، برای استفاده در کارخانه‌های کوره آینده نیز مناسب است. ارتقا و نوسازی یک کارخانه کوره سرامیک با سیستم پخت EnerVit، بدون توجه به تولید کننده کوره‌ها، مزایای اقتصادی و زیست‌محیطی زیادی را به دلیل به حداقل رساندن مصرف انرژی به همراه خواهد داشت.

کوره جدیدی که توسط تیم مجری Keramischer OFENBAU طراحی و اجرا شده است، در این کارخانه‌های جدید رقیبی نخواهد داشت. برای مثال نتایج بسیار مثبت به دست آمده از کوره تونلی جدید Turkuaz Seramik در سال 2020 که در تصاویر زیر نشان داده شده اند نیز موید این نکته هستند. کوره‌های طراحی شده توسط Keramischer OFENBAU بسیار دقیق هستند و با برطرف کردن تمامی نیازهای شخصی، امکان تولید محصولات سرامیکی با بالاترین کیفیت را فراهم می‌آورند. ترکیب همزمان بهره‌وری بالا و مصرف انرژی کم که با استفاده از مهندسی پیشرفته، فناوری نوآورانه و مواد وزنی بهینه حاصل شده باعث تمایز این محصولات از نمونه‌های مشابه می‌شود.

علاوه بر این، نه تنها فناوری کارآمد انرژی در این محصول باعث کاهش مصرف گاز می‌شود بلکه امکان اجرای آن به صورت آماده H2 را هم فراهم می‌آورد. این موضوع به معنای امکان صرفه‌جویی تولیدکنندگان سرامیک در مصرف گاز طبیعی در حال حاضر و آماده سازی برای استفاده از %100 هیدروژن با فرآیند بهینه آستانه پایین، در آینده است.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید