اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ادامه همکاری Ceramica Globo و Setec

واحد جدید آماده‌سازی بدنه Setec، در تاسیسات Ceramica Globo که پیشتر برای تامین مخازن لعاب مورد استفاده قرار می‌گرفت، در Castel Sant Elia آغاز به کار کرد.

همکاری ارزشمند گروه Setec با Ceramica Globo، تولید­کننده ایتالیایی پیشرو ملزومات بهداشتی، همچنان ادامه دارد. Ceramica Globo برای نوسازی تاسیسات دفتر Castel Sant’Elia (Viterbo)، فناوری Setec را برای بخش آماده‌سازی بدنه خود برگزید.

فناوری جدید آماده‌سازی بدنه که در سپتامبر گذشته آغاز به‌کار کرد می‌تواند مواد خام را به صورت کاملا اتوماتیک طبق دستورالعمل انتخابی دوزبندی کند. این کارخانه برای کسب اطمینان از ثبات بدنه و در نتیجه کیفیت بالای محصولات نهایی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های کنترل و مدیریت بهره می‌برد. ارتقای فناوری علاوه بر بهبود کیفیت فناوری‌های مورد استفاده، با کوتاه کردن زمان پردازش و کاهش هزینه‌های مربوط به پرسنل به صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌ها نیز منتهی می‌شود.

گروه Setec در سی ­و­ پنج سال گذشته به تولید ماشین‌آلات و راه‌کارهای کلیدی در صنایع ظروف چینی و ملزومات بهداشتی پرداخته است و به لطف دانش گسترده‌ای که در حیطه فناوری فرآیند دارد، همواره موفق به ارائه راه‌کارهای پیشرفته تولید محصولات سرامیکی و تخصص‌های لازم برای تولید با کیفیت و با صرفه انرژی بوده است.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید