اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Cattin Porcellane D’Arte دستگاه پرس Sacmi-Sama PHO 451 را خریداری می‌کند

از این دستگاه برای تولید صفحات با کیفیت و دارای تزئینات برجسته ظریف و زیبا استفاده خواهد شد.

Cattin Porcellane D’Arte که در Borso del Grappa (استان Treviso) واقع شده است، با بیش از چهل سال سابقه درخشان در تولید ظروف و ملزومات جانبی چینی، این بار نیز فناوری Sacmi-Sama را انتخاب کرد.

این شرکت پس از راه‌اندازی نخستین دستگاه ریخته‌گری تحت فشار Sama در سال 2020، اینک دستگاه پرس ایزواستاتیک PHO 451 “سبز” را نصب کرده است. این دستگاه یک راه‌حل صنعتی برای تولید ظروف چینی زیبا و هنرمندانه است.

هدف از این سرمایه‌گذاری، ایجاد امکان تولید مجموعه‌ای از صفحات گرد با طراحی کاربردی مدرن (ضخامت کم، لبه بزرگ، انحنای باز و پایه باریک) و همچنین اعمال تزئینات برجسته در هر بشقاب است.

قطعات پس از عملیات پرسکاری با استفاده از یک نوار نقاله مناسب از پرس PHO خارج شده و به صورت ارگونومیک به اپراتور انتقال داده می‌شوند، اپراتور با استفاده از ابزار مناسب، عملیات تکمیل و تمیزکاری را به صورت دستی روی ظروف انجام می‌دهد. عملیات تزئین با استفاده از قالب آردالدیت Sama به صورت دستی تکرار شده و در نهایت افکت سه بعدی موردنظر با کیفیت یکنواخت و عالی در تمامی محصولات ایجاد می‌شود.

پرس مورد استفاده در این چیدمان “سبز” در مقایسه با فناوری‌های معمول %30 انرژی کمتری مصرف می‌کند. درکنار نصب و راه‌اندازی آزمایشی دستگاه، آموزش‌های لازم به تیم فنی Cattin ارائه شد، تا امکان به‌کار گیری بهینه دستگاه از همان ابتدای تولید ایجاد شود.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید