اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نصب دو دستگاه دیگر Sacmi RobotGlaze booths در Akij بنگلادش

با راه‌اندازی و بهره‌برداری از ظرفیت کامل دو اتاقک لعاب‌کاری رباتیک جدید در کارخانه تولید لوازم بهداشتی در Trishal ظرفیت تولید به تقریبا 300 قطعه در هر شیفت کاری افزایش پیدا کرده است.

پس از نخستین سرمایه‌گذاری موفق در سال 2016، اینک Akij بنگلادش تعداد فناوری‌های رباتیک Sacmi موجود در کارخانه تولید ملزومات بهداشتی واقع در Trishal، شمال پایتخت داکا را با نصب دو ماژول جدید RobotGlaze به سه عدد رساند.

Akij یکی از مشتریان قدیمی Sacmi است و تاکنون سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌های متعددی را در بخش کاشی، ظروف بهداشتی و کارد و چنگال اجرایی کرده است. طبق پیش‌بینی مدل‌ها، فناوری جدید که پیشتر با موفقیت راه‌اندازی شده بود افزایش قاطع تولید به 250 تا 350 قطعه لعاب‌کاری شده در هر شیفت کاری را تضمین می‌کند.

هر یک از ماژول‌ها دارای یک چرخ 4 موقعیته و اتاقک لعاب‌کاری با فیلتر مرطوب و سیستم شناخته شده ®MassControl برای کنترل میزان جریان و مقدار لعاب اعمالی است. این ربات با داشتن هشت محور پاششی آخرین نسل از مدل Sacmi Gaiotto Ga2000 به شمار آمده و با مجهز بودن به یک نرم‌افزار خودآموز، به‌گونه‌ای پیکر­بندی شده که امکان انتقال بین برنامه‌های لعاب‌کاری رباتیک مختلف موجود را دارد. به این طریق دستگاه جدید در زمان بسیار کوتاهی راه‌اندازی شده و سریعا به ظرفیت کامل تولید می‌رسد.

برای افزایش پایداری فیلتری در دستگاه تعبیه شده است که لعاب اضافی را به مخزن جمع‌آوری هدایت می‌کند و با این کار مواد اولیه بازیابی می‌شوند. در هر اتاقک پاشش یک سیستم مکشی با ظرفیت بالا (13000 مترمکعب در ساعت) وجود دارد که امکان بازیابی صد درصدی پاشش بیش از اندازه را ایجاد می‌کند.

این پروژه تنها یکی از اقدامات در دست انجام Akij در مسیر راه‌اندازی پروژه‌های مهم دیگر ریخته‌گری و گسترش بیشتر خطوط لعاب رباتیک خود است.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید