اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ما Acimac هستیم

برند جدید Acimac با نام «We Are Acimac»، تداعی فناوری ساخت، طراحی و ارائه خدمات ایتالیائی در تولید محصولات سرامیکی است و قصد دارد تا جایگاه بین‌المللی این بخش را ارتقا دهد.

در شعار “We Are Acimac” برتری فناوری و تخصص ایتالیائی برجسته شده اند. Acimac (انجمن تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین‌آلات سرامیکی) با در نظر گرفتن این حقیقت که از هر دو خط تولید کاشی و سرامیک در جهان، یک خط ایتالیائی است، اقدام به راه‌اندازی برند جدیدی کرده­ است که هدف اصلی آن تبلیغات در عرصه بین‌المللی و افزایش آگاهی درباره عواملی است که به رهبری ایتالیا در این بخش منتهی شده اند.

هدف اصلی از این کار نشان دادن مزایای انتخاب فناوری‌های سرامیک ایتالیائی و پرداختن به مواردی مانند توانایی تولیدکنندگان در تامین تمامی اجزای یک خط تولید، هزینه مالکیت کمتر، نوآوری مداوم، اطمینان‌پذیری، پشتیبانی و خدمات‌رسانی جهانی، بهره‌وری بالای انرژی و راه‌حل‌های پیشرفته در اعمال تزئینات و طراحی دیجیتال محصولات است.

این مجموعه بر آن است تا با تولید محصولاتی با طرح‌های گرافیکی هماهنگ جدید، قدرت جمعی 137 شرکت با بیش از 7000 کارمند و درآمد بیش از 2.3 میلیارد یورو (ارقام اولیه سال 2023) و طرح‌های ابداعی بی‌شمار خود را به نمایش بگذارد و حضور قدرتمندی در رویدادهای تجاری پیش­رو داشته باشد.

معرفی “ما Acimac هستیم” با راه اندازی وبسایت اختصاصی، صفحه لینکدین، ویدئوهای احساسی و روایتگر، کمپین‌های تبلیغاتی و شبکه‌سازی همراه خواهد بود.

این برند به طور رسمی در نمایشگاه Tecna 2024 به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود. Tecna یک نمایشگاه تجاری برجسته است که توسط IEG-Group Exhibition و با همکاری Acimac از 24 تا 27 سپتامبر در ریمینی برگزار خواهد شد.

Paolo Lamberti، ریاست Acimac، در این رابطه اظهار داشت: “ما Acimac هستیم” برند جدیدی برای شناساندن فناوری‌های تولید، طراحی و خدمات ایتالیائی سرامیک است. هدف اصلی ما نشان دادن کیفیت برتر محصولات ایتالیائی در مقایسه با سایر رقبا است. شناخته شدن ویژگی‌های منحصر به فرد ما توسط مشتریان اهمیت زیادی دارد و افزایش ارزش محصولات، نوآوری و تعهد به تحقیقات مستمر در تولید محصولات موضوعات بسیار مهمی هستند که باید برای حفظ و تداوم آن‌ها تلاش کرد.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید