اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Vesco ارسال بار به اسپانیا، ایتالیا و ترکیه را از سر می‌گیرد

اولین محموله 17000 تنی خاک رس اوکراینی در 15­اُم اوت به بندر Castellon رسید.

بزرگ‌ترین تولید­کننده و صادر کننده خاک رس در اوکراین که Vesco نام دارد، پس از چندین ماه تعلیق فعالیت‌های خود که در نتیجه جنگ و خروج متعاقب پرسنل و تجهیزات رخ داد، دوباره فعالیت‌های خود را از سر می‌گیرد.

بنا بر توضیحات Kostornichenko Dmitrii مدیر فروش: ” شوک اولیه آغاز جنگ به سرعت با تلاش برای یافتن و ساختن کانال‌های لجستیکی جدیدی که جایگزین بنادر محاصره شده اوکراین شوند جایگزین شد. هدف از این کار ازسرگیری سریع حمل‌و­نقل ذخایر موجود قبل از تعلیق موقت عملیات شرکت بود. این جایگزینی با موفقیت انجام شد و در حال حاضر ارسال به بازارهای بزرگ جهانی از سر گرفته شده است.”

1 770px 2022

اولین محموله 17000 تنی خاک رس اوکراینی در 15­اُم اوت به بندر Castellon در اسپانیا رسید.

Kostornichenko تایید می‌کند: “در حال حاضر به ظرفیت ارسال 100000 تن در ماه رسیده ایم و در حال برنامه ریزی برای گسترش کانال‌هایی که موفق به ایجاد آن‌ها شده ایم هستیم. این شرکت فعالیت‌های تولیدی خود را که برای تامین حجم ارسال فعلی کفایت می‌کند را نیز از سر گرفته است”.

Vesco یک شرکت شدیدا صادرات محور است و بیش از %80 از خاک رس تولیدی خود را به مناطق سرامیکی مهم در جهان صادر می‌کند. این شرکت به UMG Investment تعلق دارد که خود بخشی از SCM، بزرگ‌ترین گروه سرمایه گذار اوکراینی، است.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید