اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
معرفی DIMENSION توسط Younexa

عصر جدیدی از نوآوری در صنایع سرامیک در نمایشگاه جدید Younexa به نمایش گذاشته شد.

شرکت Younexa که یک تولیدکننده پیشرو در زمینه توسعه مواد سرامیکی محسوب می‌شود، محصول جدید خود با نام DIMENSION را به بازار عرضه کرد. در این لاین جدید از ­درهم آمیختن بافت و نقوش برجسته، برای تولید قطعات سرامیکی متفاوت و با نمای طبیعی استفاده می‌شود. DIMENSION با ترکیب کردن دقت فنی و بیان هنرمندانه، امکان ورود به دنیایی از امکانات جدید را برای تولیدکنندگان فراهم آورده است.

DIMENSION تحولی در دنیای سرامیک محسوب می‌شود. بر­خلاف محصولات قدیمی که در آن­ها برای ایجاد بافت نهایی از پرسکاری استفاده می‌شود، نقوش برجسته سه‌بعدی ویژه در این محصولات با استفاده از مواد تخصصی Younexa روی قطعات سرامیکی ایجاد می‌شوند و علاوه بر افزودن بافت و حجم، نقوش برجسته را با طراحی سرامیک همگام‌سازی می‌کنند.

موفقیت DIMENSION نتیجه استفاده از سه افکت Frame، Deeper و Glue+Grit (که همگی از خانواده NexaEffects هستند) است.

افکت Deeper برجستگی‌های میکرو با کارایی بالا و بدون تداخل با جوهرهای رنگی ایجاد می‌کند. افکت Framme، در دو نسخه نسخه­ شفاف و سفید، با بازآفرینی ساختارهای طبیعی، غنا و جزئیات بیشتری را به سطوح سرامیکی می‌افزاید و افکت Glue+Grit برجستگی‌های مشخصی را پیش از مرحله تزئین دیجیتال به وجود می‌آورد که نوعی بازآفرینش نمای طبیعی سنگ‌ها  به حساب آمده و حجم بیشتری را روی سطح سرامیکی ایجاد می‌کند.

در DIMENSION که لاین محصولات جدید این مجموعه متعهد به استفاده از نوآوری در محصولات سرامیکی است، برجستگی­ و بافت به‌خوبی در یکدیگر ادغام شده اند. نتایج شگفت انگیز این نوآوری در نمایشگاه جدید Younexa در Vall dAlba به نمایش گذاشته شده است. در این نمایشگاه امکان مشاهده قطعات متعدد سرامیکی با پوشش نهایی طبیعی فراهم آمده و تیم تخصصی این مجموعه امکانات فنی و مزایای به‌کار گیری این لاین تولید جدید را برای بازدیدکنندگان تشریح می‌کنند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید