اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
اسلب‌های XXL: مرزهای جدید طراحی با Tecnografica

این شرکت فعال در حوزه طراحی سرامیک، سایزهای جدید خود که برای اندازه‌های تا 2×4 متر طراحی شده اند را در Tecna و Cersaie به نمایش گذاشت.

tecnografica cersaie2022

Tecngrafica در Cersaie بولونیا (Bologna) و همچنین در Tecna در ریمینی جدیدترین فناوری‌های خود به جهان پیچیده و خلاقانه طراحی سرامیک به نمایش گذاشت.

پژوهش‌های دراز مدت Tecnografica در فرآوری سه بعدی مواد طبیعی و صنعتی به تولید صنعتی کاشی و سرامیک و اسلب‌های بسیار بزرگ چینی با زیبایی فوق‌العاده منتهی شده است. بخش بزرگی از این دستاورد مرهون پیشرفت فناوری‌های دیجیتال و لعاب‌ها و همچنین فن­‌آورانی است که در این پروژۀ پیچیده نقش داشته اند.

هدف ساده و درعین حال بلند پروازانه این مجموعه بازتولید انواع مواد مختلف و سطوح طبیعی در کاشی‌های سرامیکی بزرگ با بیش‌ترین دقت ممکن است.

tecnografica ufficio grafico

Tecnografica برای سال‌های متمادی همکاری نزدیکی با شرکت‌های مستقر در منطقه سرامیکی Sassuolo که در زمینه چاپ دیجیتال و مواد کاربردی مشغول به فعالیت هستند داشته است. سرمایه‌گذاری‌های مداوم این مجموعه در حوزه فناوری باعث شده تا در حال حاضر این مجموعه در خط مقدم این بخش قرار داشته باشد و بتواند تمامی نیازهای مربوط به طراحی در سطوح سرامیکی را مرتفع کند.

اینک Tecnografica در ادامه سرمایه‌گذاری در بخش قالب‌های سه بعدی خود که متشکل از سیستم‌های جدید اندازه گیری سه بعدی با دقت بالا و آخرین نسل از حکاکی‌های سه بعدی هستند، اینک قادر به تولید قالب برای پرس‌هایی با اندازه 2×4 متر است.

tecna cersaie 2022 dettaglio

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید