اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افتتاح شعبه جدید VitrA در ایتالیا

شعبه جدید ایتالیایی بخش محصولات ساختمانی Eczacıbaşı (اِجزاجی‌باشی) برای تبلیغ برند VitrA در ساسوئولو (Sassuolo) افتتاح شده است.

vitra logo elenco01شعبه جدید ایتالیایی محصولات ساختمانی Eczacıbaşı، بخش Eczacibasi این گروه ترکیه‌ای که به کاشی سرامیکی، چینی بهداشتی و تولید مبلمان حمام اختصاص دارد، در ماه مارس در ساسوئولو (مودِنا) آغاز به کار کرد.

این افتتاحیه بخشی از یک راهبرد جدید برای تبلیغ برند VitrA است که یک بازیگر مشهور بین المللی در بخش طراحی و تولید چینی بهداشتی سرامیکی و لوازم جانبی حمام است. این شعبه نه تنها نیازهای رشد شرکت را برآورده می‌کند، بلکه مهم‌تر از همه با ارائه طیف گسترده‌ای از راه حل‌های کامل برای هر بخش از بازار، پاسخی مؤثرتر به تقاضا‌های بازار ایتالیا خواهد داد.

جیلیانو کاوا (Giliano Cava) که مدیری با سال‌های بسیار تجربه در این بخش است، شعبه جدید را سرپرستی می‌کند که یک انبار بزرگ نیز دارد. وی به عنوان مدیر جدید قلمرو VitrA برای ایتالیا منصوب شده است.

بخش محصولات ساختمانی Eczacıbaşı با 13 کارخانه تولیدی شامل 5 کارخانه در ترکیه و 8 کارخانه در آلمان، روسیه و فرانسه در سطح جهانی فعالیت می‌کنند. هر سال در مجموع 5 میلیون قطعه چینی بهداشتی سرامیکی، 30 میلیون متر مربع کاشی، 400،000 واحد مبلمان حمام، 3 میلیون قطعه شیرآلات و 350،000 عدد وان تولید می‌گردد.

محصولات ساختمانی Eczacıbaşı که یک تولید کننده مشهور جهانی است، از طریق شبکه توزیع گسترده خود به بیش از 75 کشور جهان صادر می‌شود. در کنار VitrA، این بخش سه برند بین المللی دارد: Burgbad برای مبلمان حمام مرغوب و Villeroy & Boch و Engers برای کاشی‌های سرامیکی.

vitra plural elenco01

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید