اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تمرکز Vitra Tiles بر اندازه‌های بزرگ

خط جدید Vitra Tiles که در ماه مِی در Bozüyük افتتاح شد و ظرفیت تولید این مجموعه را به 25.5 میلیون مترمربع افزایش می‌دهد پتانسیل فوق‌العاده‌ای در زمینه هوش مصنوعی و بهره‌وری انرژی دارد.

کارخانه جدید تولید کاشی‌های چینی بزرگ Vitra Tiles، ماه می 2022 در Bozüyük به طور رسمی افتتاح شد. این سرمایه‌گذاری علاوه بر تسریع رشد مجموعه در اروپا، با کاهش مصرف انرژی و تولید ضایعات نقش مهمی در اقدامات مربوط به پایدارسازی مجموعه Bozüyük خواهد داشت.

خط جدید که از تکنولوژی Industry 4.0 بهره می‌برد ظرفیت تولید کاشی‌هایی با اندازه 3.5 میلیون متر مربع در سال که عمدتا برای صادرات تولید می‌شوند را افزایش می‌دهد.

این پروژه که در هشتادمین سالگرد تاسیس هلدینگ Eczacıbaşı افتتاح شد، ما یه افتخار ریاست مجموعه، Bülent Eczacıbası که تاکید دارد این سرمایه‌گذاری تنها سرمایه‌گذاری سال 2022 مجموعه نبوده است.

وی اظهار می‌دارد: ما 25.5 میلیون یورو سرمایه‌گذاری دیگر در بخش نوسازی و برای بهبود کارایی خطوط Vita Tiles و همچنین نصب خط پنجم که بر تولید ملزومات بهداشتی سرامیکی متمرکز است را انجام داده ایم.

این عملیات بخشی از یک برنامه سرمایه‌گذاری گسترده‌تر است که تمام خطوط تجاری این گروه در ترکیه را پوشش داده و در سال جاری از 250 میلیون یورو فراتر خواهد رفت.

Bülent Eczacıbası افزود: “گروه Eczacıbaşı در 80 سال گذشته پرچمدار زندگی مدرن، با کیفیت و سالم بوده و نقش مهمی را در صنعتی شدن ترکیه ایفا کرده است. اینک ما با گسترش دامنه برندهای خود به فراتر از مرزهای ترکیه، به یک بازیگر بین‌المللی با 12000 کارمند و عملیات تولید در سه قاره تبدیل شده ایم. امروزه 46 شرکت و 39 کارخانه تولیدی ما در بیش از 120 بازار بین‌المللی فعال هستند و محصولات ما به عنوان صادر­کننده پیشرو کاشی و سرامیک به اتحادیه اروپا، بیش از 50 درصد از کل صادرات ملزومات بهداشتی سرامیکی کشور را تشکیل می‌دهند. راه‌اندازی کارخانه کاشی VitrA هم باعث افزایش بیشتر ظرفیت تولید ما خواهد شد.”

بیش از %80 از فروش VitrATiles به صادرات اختصاص دارد و این کشور محصولات خود را در 75 کشور در سرتاسر جهان به فروش می‌رساند. آلمان بزرگترین بازار صادراتی این مجموعه است.

ظرفیت، کیفیت و پایداری بیشتر

با احداث کارخانه جدید ظرفیت تولید سایت Bozüyük از 22 به 22.5 میلیون متر مربع خواهد رسید و ظرفیت تولید کل VitrA Tiles که شامل تولیدات در آلمان و روسیه نیز می‌شود به 30 میلیون متر مربع افزایش خواهد یافت. با راه‌اندازی کارخانه جدید و ایجاد 83 شغل جدید، تعداد کل کارکنان سایت Bozüyük به 1080 نفر افزایش پیدا کرده است. خط جدید پتانسیل طراحی شرکت را که هم‌اکنون و در قالب برندهای VitrA و Villeroy&Boch جایگاه خوبی در بخش محصولات برتر و لوکس دارد را نیز ارتقا خواهد بخشید.

مدیرعامل VitrA Tile ،حسن پهلوان، اظهار می‌دارد:

با راه‌اندازی این کارخانه جدید دامنه محصولات ما به کاشی‌هایی با اندازه بزرگ که در بازارهای هدف ما در اروپا بسیار پر طرفدار هستند گسترش پیدا می‌کند و از فناوری دیجیتال جدید برای تولید محصولات بصری چشم‌گیر با افکت سنگ مرمر و نمای بسیار واقعی سنگ استفاده خواهیم کرد.

این خط جدید که در مقایسه با خطوط موجود Vtra Tiles پانزده درصد کمتر انرژی مصرف می‌کند با به کارگیری فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی (حسگرهای دیجیتال، الگوریتم‌ها و غیره) در آن امکان استفاده از جریان داده‌ها برای به حداقل رساندن تعداد محصولات دارای نقص را ایجاد کرده است، پتانسیل فوق‌العاده‌ای از نظر هوش مصنوعی و بهره‌وری از انرژی دارد.

پهلوان اظهار می‌دارد: “استفاده از این تکنولوزی ما را قادر ساخته تا سطح متوسط ضایعات را از %8 به %3.5 کاهش دهیم و همچنان سعی در کاهش این مقدار داریم. مجموعه بر آن است تا استفاده از Industry 4.0 را به تمام خطوط تولید خود گسترش دهد.”

VitrA Tiles علاوه بر راه‌اندازی کارخانه جدید بر ارتقا بیشتر کارایی سایت Bozüyük نیز سرمایه‌گذاری کرده است و در راستای اهداف معطوف به پایدارسازی، بهره‌­وری انرژی کوره‌های موجود خود را تا %4 بهبود بخشیده و آماده جایگزینی دو کوره نصب شده با کوره‌هایی با فناوری جدیدتر است.

با نصب پنل‌های جدید خورشیدی تا پاییز امسال روی سقف، VitrA Tiles قادر خواهد بود تا %7 از انرژی مصرفی خود را به انرژی سبز تبدیل کند و در راستای حذف کاهش ردپای کربن گام بردارد. این شرکت که دارای گواهینامه Double Star از موسسه استاندارد ترکیه است، اولین تولیدکننده ترک است که برچسب زیست محیطی اتحادیه اروپا را دریافت کرده است.

 

گالری پیدا نشد !

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید