اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
VitrA برای دومین بار مفتخر به جایزه طراحی iF شد

این برند شناخته شده متعلق به گروه ترکیه‌ای اِجزاجی‌باشی (Eczacibasi) دو جایزه را از آن خود کرده است. برندگان، حمام Equal و مجموعه کاشی CementMix بودند

دو مجموعه از VitrA در دوره برگزاری سال 2020 جایزه iF Design را برنده شده‌اند؛ iF Design رقابتی بین‌المللی است که در سال 1953 پایه‌گذاری شده و به سمبل برتری در دنیای طراحی تبدیل شده است.

ورودی‌های برنده، یکی مجموعه حمام Equal بود که با همکاری طراح مشهور کلودیو بِلینی (Claudio Bellini) ایجاد شد (وی پیش از این برنده جایزه Good Design Award 2019 گردید) و دیگری سری کاشی‌های CementMix بود که توسط WGSN که یک اعتبار و متخصص در گرایش‌های جدید جهانی است، به عنوان «پیشاهنگ» تعیین گردید.

از میان بیش از 7،000 ورودی از 56 کشور در سراسر جهان، محصولات VitrA توسط یک هیأت داوران بین‌المللی از کارشناسان انتخاب شدند و به دلیل ویژگی نوآورانه، ترکیب عملکردی و زیبایی‌شناسی، فناوری پیشرفته و توجه به صرفه‌جویی در مصرف آب و منابع زیست محیطی آن‌ها، به طور مثبت داوری شدند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید