اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Viglacera گروه Altadia را به عنوان شریک استراتژیک خویش برگزید

چهار شرکت گروه Altadia با نام‌های Esmalglass-Itaca، Fritta، Vetrceramici و Younexa تامین‌کنندگان اصلی لعاب، فریت و رنگ کارخانه بزرگ جدید اسلب‌های پرسلانی Viglaera خواهند بود.

viglacera logoچهار شرکت Esmalglass-Itaca، Fritta، Vetrceramici و Younexa که همگی متعلق به یک گروه پیشرو در حوزه­ لعاب، جوهر و سرامیک با نام Altadia هستند، تامین‌کنندگان اصلی مجموعه جدید Viglacera خواهند بود. هم‌‎اکنون این کارخانه جدید در حال تکمیل شدن در حومه جنوبی شهر HO Chi Minch، توسط شرکت Viglacera است.

این کارخانه به عنوان هشتمین کارخانه کاشی و سرامیک این گروه قدیمی ویتنامی، با به کارگیری فناوری Continua+ Sacmi، تولید­کننده کاشی‌ها و اسلب‌های سرامیکی سایز بزرگ برای استفاده در کف، دیوار، میز آشپزخانه و همچنین لوازم جانبی مبلمان است.

توسعه این کارخانه پیشرفته، موقعیت پیشروی Viglacera در بازار پرسلان‌های باکیفیت را تقویت می‌کند و انتخاب گروه Altadia به‌عنوان تامین‌کننده استراتژیک، پشتیبان تولید و توسعۀ مجموعه‌های جدید این مجموعه خواهد بود. عوامل متعددی در به ثبت رسیدن این قرارداد مهم برای طرفین نقش داشته‌اند، از جملۀ این عوامل می‌‎توان به شهرت این چهار شرکت تولید­کنندۀ لعاب و رنگ به تجربه زیاد، کیفیت و نوآوری، حضور بین‌المللی گروه Altada در 19 کشور جهان و همچنین داشتن مراکز تولید در اسپانیا، ایتالیا و همچنین ویتنام، اندونزی و تایلند اشاره کرد.

Viglaera Corporation یک تولیدکننده پیشگام ویتنامی در حوزه کاشی و سرامیک با 47 سال تجربه حضور در بازار است. در حال حاضر این مجموعه بزرگ‌ترین تولید­کننده مصالح ساختمانی کشور بوده و در بخش‌های مختلفی از کاشی و سرامیک گرفته تا شیشه، لوازم بهداشتی، آجر و پنل‌ها و بلوک‌های بتنی مشغول به فعالیت است.

Viglacera که حدودا 300 دفتر و مرکز توزیع و تقریبا 9000 کارمند در 40 کشور جهان دارد، با راه‌اندازی این کارخانه جدید، اقدام به تولید اسلب‌های بزرگ پرسلانی که محصول جدیدی در بازار ویتنام به شمار می‌آید، خواهد کرد.

Viglacera sede 1

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید