اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Vidres با تکنیکهای ویژه دیجیتال برای CEVISAMA 2019 آماده می‌شود

افکت‌های Rocker، گریت‌های متالیکی Kerinox و لعاب Kratos برای سطوح غیر لغزنده به نمایش در خواهند آمد.

vidres logo
در نمایشگاه سویسامای آینده که در والنسیا، اسپانیا برگزار خواهد شد و تاریخ شروع آن 28 ژانویه است، شرکت Vidres مجموعه‌ای از سطوح سرامیکی را به نمایش خواهد گذاشت که با استفاده از مواد جدیدی ایجاد شده‌اند که برای نوآورانه‌ترین تکنیک‌های تزئین دیجیتالی توسعه یافته‌اند.
یکی از جالب توجه‌ترین آن‌ها افکت Rocker است، جوهری که برای تولید سطوح بافت‌دار و پرداخت‌های رِلیِف بسیار طبیعی از نوع سنگ، چوب و پارچه به کار می‌رود. مجموعه‌های کاشی پرسلانی با افکت‌های بتن، مرمر و فلز نیز به نمایش در خواهند آمد.
همچنین جلوه‌های متالیکی به لطف گریت‌های Kerinox که می‌توانند با جوهرهای براق یا مات ویژه هماهنگ شوند، مورد توجه قرار می‌گیرند.
محصولات جدید رونمائی شده توسط این شرکت اسپانیائی نیز شامل لعاب Kratos برای سطوح ضد لغزش R11 و Class 3 با بافت مات می‌شود که برای کاشی‌های که در محیط خارجی استفاده می‌شوند یا با نیازمندی‌های فنی خاص برای فضاهای خیس به کار می‌روند، ایده‌آل می‌باشد.
شرکت Vidres یک جوهر متالیکی جدید و یک چسب دیجیتالی برای گریت‌ها و همچنین گریت‌های Glimker را به عنوان بخشی از طیف DigitAll خود برای کل فرایندهای دیجیتالی تولید، ارائه خواهد داد که برای تولید کاشی دیواری سفید با پرداخت نیمه پولیش شده (semi-polished) استفاده خواهند شد.

vidres cevisama 2019

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید