اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
راه حل Sicer برای انعطاف پذیری تولید و کیفیت مداوم

در حالی که Full Digital بدون شک هدف نهایی صنعت سرامیک است ، مهم است با ایجاد ذهنیتی که ترکیبی از تخصص سرامیک و دانش از جنبه های خاص فرایند دیجیتال است این تغییر را مدیریت کنید. سرجیو مارکاچیولی ، SICER (فیورانو ، ایتالیا)

marcaccioli int فرآیند تولید در بخش سرامیک به طور مداوم در حال تحول است و پیچیده تر می شود.

در حالی که در گذشته صنعت کاشی و سرامیک با دسته های ( بچ ) بزرگ تولیدی و تحویل انبوه مشخص می شد ، وضعیت تولید امروز با مشتریانی که درخواست های خاص و موردی تولید دارند بسیار متفاوت است. هم در حال حاضر و هم در آینده نزدیک ، فرآیندهای تولید باید بتوانند در بازه های زمانی کوتاه ، درخواست هایی را برای دسته های کوچک (1500 متر مربع) از محصولات با کیفیت بسیار بالا (95٪) ارائه دهند. این به معنی تغییر چندین نوع محصول در روز در یک خط تولید معین است که از لحاظ تنظیم و به حداقل رساندن خطا مشکلات بیشتری ایجاد می کند.

این واقعیت که اکنون سرامیک در بخش مبلمان برای محصولاتی از قبیل سرویس بهداشتی و میز آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد، معیارهای کیفیت مورد نیاز را بسیار فراتر برده و حاشیه خطا را کاهش می دهد.

در این سناریو ، تولید کنندگان لعاب و رنگ نقشی فزآینده و استراتژیک برای شرکتهای تولیدی کاشی و سرامیک ایفا می کنند و همکاری قوی بین دو طرف تنها راه حل معتبر است.

با این حساب ، Sicer فقط یک تامین کننده نیست بلکه به عنوان یک شریک تمام عیار برای مشتریان خود عمل می کند. فقط با ایجاد همکاری تنگاتنگ می توان راه حل های اختصاصی را ارائه داد که تحقیق ، نوآوری و کیفیت مداوم را تضمین می کند.

sicer logo internoیک نمونه از نتایج عالی حاصل از این فرآیند بهبود مستمر تکنولوژیکی ، تولید بدنه ها و بسترهای جدید سرامیکی است. دیگر بدنه کاشی فقط یک زیرساخت و پایه ساده برای محصول نیست، بلکه اکنون به عنوان نقطه شروع برای ایجاد جلوه های زیبایی شناسی خاص (بدنه های سفید و فوق العاده سفید یا سفید شده ، بدنه های رنگی ، بدنه های پرسلانی و غیره) هستند. شرکت SICER با داشتن دانش عمیق و تکنولوژیکی در مورد انواع بدنه ها و مشخصات فنی خط لعاب و کوره ، می تواند بسته ای سفارشی را ارائه دهد که شرکت تولید کننده سرامیک بتواند آنرا تهیه و شخصی سازی کند.

یکی از اهداف اصلی تولیدکنندگان کاشی ایستادگی و متمایز نمودن سریع خود در بازار است که می توانند با انجام تحقیقات در سطوح مواد و تحویل محصولات عاری از استرس با ویژگی های شیمیایی و فیزیکی عالی و سطح خوبی از شفافیت در مورد محصولات پولیشی به آنها دست یابند. شرکت SICER به لطف سرمایه گذاریهای گسترده در ابزار دقیق تکنولوژیکی که در سالهای اخیر انجام داده است و سیاست گسترش تیم کاری خود در بخش کارکنان آزمایشگاه با هر دو جنبه متخصص و تجربه و تکنسین های تازه فارغ التحصیل ، قادر به اندازه گیری و مطالعه این پارامترها است.

برای تولید کنندگان لعاب و رنگ سرامیک ، تحقیقات منجر به تکه تکه شدن بالای پیشنهادات و محصولات می شود ، در حالی که با فشار تحویل تقاضا و برنامه ریزی محدودی که توسط بازار انجام می شود ، وضعیت حتی پیچیده تر می شود. در سناریویی که دیگر برای تهیه مواد منطبق دیگر کافی نیست ، روشن است که تنها همکاری واقعی با مشتریان می تواند زمینه ای برای روابط پایدار و متقابل فراهم کند.

توسعه فن آوری های چاپ دیجیتال نتایج بسیار خوبی را به ارمغان آورده است ، از جمله گسترش عمقو  محدوده رنگ ( colour gamut ) ، انعطاف پذیری ، استفاده از مواد دیجیتالی متعدد (براق ، مات ، متالیک ) ، چسب دیجیتال تمام سطح و موضعی و غیره را در بردارد. جلوه های تزئینی گسترش یافته است ، همراه با افزایش قوام کاربرد و در نتیجه ارزش درک شده. با این حال و چه بسا این پتانسیل ها تمایز محصولات و برندها را کاهش داده است.

در حالی که Full Digital بدون شک هدف نهایی است ، مهم این است که با ایجاد ذهنیتی که ترکیبی از تخصص سرامیک و دانش از جنبه های خاص فرایند دیجیتال است ، تغییر را مدیریت کنید. جنبه های مهم دیگری باید مورد توجه قرار گیرد ، از جمله این واقعیت که همیشه بهبود بهره وری تولید یک استراتژی موفق نیست کما این که افزایش درصد محصولات درجه یک همیشه سودمند است ، بنابراین برای دستیابی به این هدف باید کلیه جنبه های ممکن در نظر گرفته شوند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید