اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
فعالیت‌های آنلاین جدید شرکت Smaltochimica

طراحي جديد، مدرن و با گرافيك جذاب و تسهيل كننده راهبري، در وب‌سايت جديد شركت به‌كار گرفته شده است كه اطلاعات جامع‌تري را براي بازديدكنندگان فراهم مي‌كند.

شرکت Smaltochimica که یک کمپانی مستقر در Sassuolo ایتالیا است و در زمینه تولید افزودنی‌های شیمیایی برای بخش سرامیک فعال است، وب‌سایت خود به آدرس www.smaltochimica.it را با ظاهری متفاوت شامل ساختار جدید، محتوا افزوده شده، طراحی گرافیک تازه‌تر و سهولت کاربری بالاتر ارائه کرده است که از دیدگاه بصری، مشتریان را در بخش‌های گوناگون همچون ساخت پروفایل کاربری، دنبال کردن اخبار شرکت و کاتالوگ‌های جدید محصولات، به خود جذب می‌کند. برای درخواست اطلاعات بیشتر و جزئی‌تر، مشتریان می‌توانند در بخش تماس با شرکت نسبت به پر کردن فرم درخواست، اقدام کنند.

شرکت Smaltochimica همچنین حساب‌های کاربری فعالی در شبکه‌های اجتماعی مجازی همچون اینستاگرام، لینکدین و فیس‌بوک دارد که این شرکت را قادر می‌سازد تا ارتباط مستقیم‌تر و ساده‌تری با مشتریان خود برقرار سازد و اخبار و اطلاعات فعالیت‌هایش را بی‌واسطه با مخاطبانش به اشتراک بگذارد.

Smaltochimica int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید