اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share

فعالیت‌های آنلاین جدید شرکت Smaltochimica

طراحي جديد، مدرن و با گرافيك جذاب و تسهيل كننده راهبري، در وب‌سايت جديد شركت به‌كار گرفته شده است كه اطلاعات جامع‌تري را براي بازديدكنندگان فراهم مي‌كند.

شرکت Smaltochimica که یک کمپانی مستقر در Sassuolo ایتالیا است و در زمینه تولید افزودنی‌های شیمیایی برای بخش سرامیک فعال است، وب‌سایت خود به آدرس www.smaltochimica.it را با ظاهری متفاوت شامل ساختار جدید، محتوا افزوده شده، طراحی گرافیک تازه‌تر و سهولت کاربری بالاتر ارائه کرده است که از دیدگاه بصری، مشتریان را در بخش‌های گوناگون همچون ساخت پروفایل کاربری، دنبال کردن اخبار شرکت و کاتالوگ‌های جدید محصولات، به خود جذب می‌کند. برای درخواست اطلاعات بیشتر و جزئی‌تر، مشتریان می‌توانند در بخش تماس با شرکت نسبت به پر کردن فرم درخواست، اقدام کنند.

شرکت Smaltochimica همچنین حساب‌های کاربری فعالی در شبکه‌های اجتماعی مجازی همچون اینستاگرام، لینکدین و فیس‌بوک دارد که این شرکت را قادر می‌سازد تا ارتباط مستقیم‌تر و ساده‌تری با مشتریان خود برقرار سازد و اخبار و اطلاعات فعالیت‌هایش را بی‌واسطه با مخاطبانش به اشتراک بگذارد.

Smaltochimica int

مقالات مرتبط

راه‌اندازی خط تولید %100 سبز Revigrés

Revigrés، شرکت Gruppo B&T را به عنوان شریک استراتژیک در پروژه‌های گسترش و پایداری برگزید.Revigrés که یکی از تولیدکنندگان برجسته کاشی و سرامیک در پرتغال

DalTile خدمات هوشمند Sacmi را برگزید

DalTile Mexico، خدمات پشتیبانی و نگهداری پیشگیرانه Sacmi را برای دستگاه پرس و آسیاب خود به کار خواهد گرفت.DalTile مکزیک که یک تولیدکننده کاشی واقع

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید