اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
بالاترین پیشرفت زیبا شناختی فناوری‌های SITI B&T

گروه SITI B&Tپنج مجموعه از اسلب های بزرگ با کیفیت زیباشناختی خارق‌العاده ارائه می‌دهد که نتیجه تحقیق و دانش فنی تمامی شرکت‌های این گروه است.

طی ده سال گذشته، گروه SITI B&T توجه فزاینده‌ای بر طراحی سرامیک داشته‌ و درحال حاضر رویکردی جدید برای فناوری ارائه کرده‌ که توسط پنج مجموعه از اسلب‌های بزرگ با کیفیت زیبا شناختی خارق‌العاده نشان داده شده‌است. این دال‌ها هم در آزمایشگاه و هم در مقیاس صنعتی قابل تولید هستند.

  1.  رگه های تمام بدنه سه بعدی که یا در تمام سطح و یا در ضخامت اسلب وجود دارد. این رگه را می‌توان در هر قسمت و به تعداد دلخواه قرار داد (تصویر 1). این طرح به هر دو صورت مات و براق از طریق چاپ دیجیتال در دسترس است.
  2.  پورفیری‌ها: پولک‌های تمام بدنه (فول بادی)، همچنین برای سیستم دبل شارژ مناسب می باشد. (تصویر 2).
  3.  مجموعه ابر: پودرهای میکرونیزه (بسیار ریز) (تصویر 3).
  4.  مجموعه سنگ: ترکیبی از فناوری‌های متشکل از رگه‌های لایه‌‌لایه ساخته‌ شده از پولک‌ها که با رگه‌های فول بادی آمیخته شده ‌است (تصویر 4).
  5.  Nuovo Calacatta 3D(نوعی مرمر) همراه با یک سیستم تطبیق نوآورانه بین رگه های فول بادی و چاپ دیجیتال (تصویر 5).

این خانواده از محصولات اوج تلاش‌های تحقیق و توسعه پیوسته این گروه در آزمایشگاه BT-LAB است که منجر به پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه فناوری Supera® شده‌است.

به دلیل تخصص در فناوری‌های تولیدی مختلف که توسط شرکت‌های متعدد گروه SITI B&T به دست آمده‌است، این گروه می‌تواند محصولات زیبا شناختی کاملا متمایزی را برپایه تزیین تمام ضخامت با ضخامت‌هایی تا mm 30 و ساختارهایی با استراکچر های عمیق و مشخص بر روی سطح ارائه دهد.

مدیر عامل گروه SITI B&T؛ Fabio Tarozzi می‌گوید: «همواره هدف ما این بوده‌است که مشتریان ما بتوانند محصولات کاملا متمایز و شاخصی را بسازند، به همین دلیل و جهت اطمینان از حداکثر قابلیت‌های نمایشی از نظر تزیین و طراحی، می‌خواستیم فراتر از فناوری‌های موجود پیش برویم.»

یک مثال قابل توجه از چگونگی استفاده از فناوری‌های این گروه، تولیدکننده کاشی‌های سرامیکی Best Surface است که یک کارخانه کامل برای تولید اسلب های بزرگ جهت فضاهای داخلی دارد و در کاستلون اسپانیا واقع شده ‌است و محصولات با نشان تجاری Idylium آن، نوآوری را به دنیای طراحی و معماری می‌آورد. SITI B&T فناوری‌های لازم برای هر مراحل از فرایند، از جمله راه‌حل‌هایی از Ancora و Projecta Engineering و پشتیبانی گرافیکی و خلاقانه از Digital Design را تامین نمود.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید