اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
در گالری BMR، نوآوری، کاربرد و زیبایی درهم آمیخته شده‌اند

نمایشگاه BMR با گذشت یک سال از افتتاح، همچنان پذیرای بازدیدکنندگان ایتالیایی و خارجی است.

گالری BMR که سال پیش در دفتر اصلی این شرکت در Scandiano (RE) و با هدف ایجاد یک محیط مناسب برای ملاقات با مشتریان و امکان مشاهدۀ بی‌­واسطه نوآوری­‌ها برپا شده بود، هنوز بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می­‌کند.

در طول هفته Cersaie، پذیرای حدود یکصد متخصص از حدود 40 شرکت ایتالیایی و بین­‌المللی سرامیک بود که بعضی از کشورهای اروپایی به ­ویژه روسیه، رومانی، لهستان، آلمان، هلند، اسپانیا و جمهوری چک بودند و بعضی از کشورهای دورتری مانند برزیل، ایران، مکزیک و عربستان سعودی بودند.

راه­ حل‌­های صنعت 4.0 (Industry 4.0 solution) با ارائۀ سطوح بالایی از اتوماسیون و دیجیتالی ­شدن توجهات ویژه‌­ای را به خود جلب کرده‌ ­است. سیستم دوربین اندازه­ گیری که در Top Squadra Dry به­ کار گرفته ­شده، یکی از مواردی است که به کسب نتایج درخشان در زمینۀ بهره­‌وری سفارشی که شامل بهینه ­سازی فرایند از منظر زمان، هزینه، تطبیق ­پذیری و پایداری زیست محیطی شده ­است.

Paolo Sassi رئیس هیئت ­مدیره می­‌گوید: “این نمایشگاه برای ارائۀ پاسخی موثرتر به نیازهای جدید بازار برپا شده­ و محیطی است که در آن فناوری با کارکردی ­بودن و زیبایی شناسی انطباق یافته ­است. ازنظر ما نمایشگاه مکانی برای آموزش، تبادل ایده­‌ها و ایجاد مجدد روابط انسانی و حرفه‌­ای است، موضوعاتی که در دورۀ پرچالش همه­ گیری دیگر به راحتی حاصل نمی­‌شوند.

BMR Gallery800

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید