اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
راه‌اندازی وب‌سایت جدید Tecnografica

وب‌سایت جدید Tecnografica ویترین دیجیتال جدیدی برای به نمایش گذاشتن سطوح طراحی شده و آخرین اخبار و تحولات حوزه تزئینات است.

Tecnografica که یکی از نقش‌آفرینان پیشرو در زمینه طراحی سطوح سرامیکی است، به تازگی وب­سایت جدید خود با نشانی tecnograficasurfacedesign.net را راه‌اندازی کرده است. این وب‌سایت انحصارا موضوعات مرتبط با بخش سرامیک این مجموعه را پوشش خواهد داد.

در بخش خبری این وب‌سایت اصلی‌ترین نوآوری‌های طراحی و فناوری تیم تحقیق و توسعه این مجموعه و همچنین اطلاعات مربوط به فناوری‌های کاربردی، ترندهای زیبایی‌شناسی و خدمات قابل ارائه به مشتریان و کارشناسان صنعتی ارائه خواهد شد.

طراحی بصری و ساختار ساده و کارآمد وب‌سایت امکان جستجوی راحت و تمرکز بر بخش‌های مورد علاقه را برای کاربران فراهم می‌آورد.

Tecnografica بر آن است تا با راه‌اندازی این و‌ب‌سایت و تمرکز مداوم بر بحث طراحی، تصویر حال حاضر و آینده مجموعه را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در بخش دکوراسیون سطوح، تقویت کند. موقعیتی که با در کنار هم قرار دادن کیفیت حرفه‌ای پروژه‌ها و استفاده از تکنولوژی دیجیتال پیشرفته حاصل خواهد شد.

گروه آرتا به عنوان نماینده انحصاری این شرکت در ایران از 7 سال گذشته به ارائه خدمات به بزرگ‌ترین نقش آفرینان صنعت سرامیک کشور، مشغول به فعالیت می‌باشد.

تماس واتساپ: 0034637171708

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید