اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Tecno Italia پنج واحد دیگر از DIGIGLAZE 4.0 را برای گروه Frascari تأمین می‌کند

پس از 9 ماه کار در Antica Ceramica در روبیه‌را، گروه Frascari اعتماد دوباره خود را به DIGIGLAZE 4.0 تأیید کرده و مزایای اقتصادی و کاربردی این فناوری را به کارخانه‌های دیگر این گروه تعمیم داده است.

به دنبال 9 ماه کار در Antica Ceramica در روبیه‌را (Rubiera)، گروه تولید کننده کاشی سرامیکی ایتالیایی Frascari (فراسکاری) با خرید 5 دستگاه جدیدِ دیگر که قرار است در کارخانه‌های دیگر این گروه نصب شوند، اعتماد خود را به فناوری DIGIGLAZE 4.0 دوباره نشان داد . این موفقیت در بازار اندکی پس از شناخته شدن این فناوری در سطح اروپا به عنوان «سبزترین» دستگاه لعاب‌زنی در این بخش (جولای 2019) حاصل شده است.

گروه Frascari تصمیم گرفت تا بر اساس داده‌های تولیدی جمع‌آوری شده توسط Tecno Italia برای ارزیابی تأثیر واقعی این فناوری بر روی فرآیند لعاب‌زنی با همکاری دانشگاه مودِنا و رِجیو اِمیلیا (Reggio Emilia)، در مورد خرید مجدد دستگاه DIGIGLAZE 4.0 اقدام نماید.

مهم‌ترین داده‌ها و مزایا عبارت هستند از:

صرفه‌جوئی در لعاب تا 30 درصد به دلیل این واقعیت که DIGIGLAZE 4.0 به مکش نیاز ندارد. پاشش (مه‌پاشی، Nebulization) ضرورت ندارد، زیرا محصول با گرانش و به شکل مایع در همان دانسیته و ویسکوزیته همانند مخزن تغذیه اِعمال می‌شود.

کاهش 10-8 درصد در مقدار لعاب اِعمال شده به لطف یک نقطه سفید بالاتر.

10-5 درصد صرفه‌جوئی در رنگ‌های دیجیتالی مورد استفاده. اِعمال اِنگوب با استفاده از DIGIGLAZE 4.0 سطح یکنواخت‌تر، متراکم‌تر و به خوبی درجه‌بندی شده را با یک نقطه سفید بالاتر در مقایسه با یک سامانه ایرلس (airless) تضمین می‌کند و منجر به وضوح بالاتر رنگ دیجیتال می‌شود. همه رنگ‌ها روشن‌تر و قوی‌تر هستند و حس عمق و کنتراست را در طراحی گرافیک ارتقاء می‌دهند.

هزینه‌های تصفیه هوا برابر با صفر: با DIGIGLAZE 4.0 دیگر تصفیه هوا ضرورت ندارد.

شستشو فقط در هنگام تغییر نوع محصول لازم است (یا اگر قرار باشد که دستگاه برای یک یا چند روز استفاده نشود). حدود 30-20 لیتر آب برای هر چرخه شستشو کافی است. این دو مزیت به همراه دارد: کاهش مصرف آب و در نتیجه کاهش هزینه‌های تصفیه آب.

تولید به دلیل شستشوی مکرر از دست نمی‌رود، زیرا دستگاه فقط در هنگام تغییر لعاب یا سایز شسته می‌شود.

امروز نصب DIGIGLAZE 4.0 به معنای قادر بودن به تولید کاشی بر اساس سامانه جدید FULL DIGITAL و بهره‌برداری کامل از مزایایی مانند کاهش هزینه و حفاظت از محیط زیست است.

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید