اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
System Electronics یک مرکز تولیدی جدید راه‌اندازی می‌کند

System Electronics که واحد تجاری System Ceramics  متخصص در الکترونیک صنعتی است، اخیراً یک کارخانه تولیدی پیشرفته جدید را افتتاح کرده است. هدف، تبدیلِ آن به یک مرکزِ برتریِ بین‌المللی است.

سایت تولیدی جدید System Electronics که واحد تجاری متخصص در الکترونیک صنعتی است، در برگیرنده فعالیت‌های بخش‌های مختلف از خودرو، هوافضا و هوانوردی تا جابجایی اطلاعات (infomobility)، سرامیک و تدارکات داخلی (intralogistics) می‌باشد که به تازگی در منطقه صنعتی System Ceramics در فیورانو مُدِنِز (Fiorano Modenese) ساخته شد.

در طول سال‌ها، System Electronics خود را به عنوان یک تأمین‌کننده بسیار خوش‌نامِ راه حل‌های نوآورانه برای دنیای خودکارسازی (اتوماسیون) تثبیت کرده است. این شرکت به ویژه به خاطرِ رایانه‌های شخصی صنعتیCopilot ، درایوهای موتور پله‌ای (گام‌زن، stepper) و پردازنده‌های قدرتمند از جمله پردازنده جدید CoreXpress شناخته شده است که از حافظه سریع و سریعاً قابلِ دسترس بهره می‌برد تا عملکرد را به میزان قابل توجهی ارتقاء بخشد.

به لطف امکانات جدید اکنون این بخش قادر است تا با طیفی از ماشین‌آلاتِ پیشرفته، تولید را افزایش دهد؛ شامل خط SMT با گرم‌کن همرفتی و بازرسی نوری سه بُعدی؛ یک خط SMT با گرم‌کنِ فاز بخار و بازرسی نوری سه بُعدی؛ دو خط لحیم‌کاریِ موجی گزینشی؛ یک خط X-Ray Tri برای کنترل توموگرافی پرتو ایکس؛ یک خط نشان‌گذار لیزری برای نشانه‌گذاری بُردهای مدارهای چاپی با کدهای QR برای ردیابی محصول؛ یک خط پوشش‌دهی همدیسی (هم‌شکلی) برای اِعمالِ پوشش‌های محافظ روی بُردهای مدار؛ ماشین‌های شستشوی بُرد مدار؛ دستگاهی برای جداسازی بُردهای مدارِ تولید شده در پانل‌های چندتایی؛ یک دستگاه پرتو ایکس برای شمارش اجزاء. همچنین این کارخانه به آزمایشگاه EMC با اتاقک پاد پژواک (ضد انعکاس، anechoic) برای آزمایش‌های فرکانس رادیویی مجهز شده است و آن را به یکی از معدود مراکز پژوهشی با تجهیزاتی از این نوع برای انجام آزمایش‌های سازگاری الکترومغناطیسی تبدیل می‌کند.

معماریِ ساختمان جدید با کل مجتمعی که دفتر مرکزی System Ceramics در آن قرار دارد، سازگار است. با حجم‌های خطی، نسبت‌های متعادل و پوششی که به وضوح قابل تشخیص است، ارزش‌های نوآوری، شفافیت و فناوری پیشرفته را به [بینندگان] منتقل می‌کند.

نماها یک طراحی مدولارِ (پیمانه‌ای) انتزاعی و تکراری دارند که از تناوبی از کاشی‌های پُرسلانی سفید و پنجره‌های بزرگ آبی تشکیل می‌شوند که امکان ورودِ نور طبیعی به محیط‌های کاری را فراهم می‌سازد. نکته آخر این که مناطق عملیاتی با فضاهای بیرونی کاملاً روشن و با محوطه‌سازیِ دقیق، به هم پیوسته هستند که این مجتمع را به نمونه‌ای تحسین برانگیز از دگرگونیِ صنعتی تبدیل می‌کند. 

system elettronics int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید