اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
System Ceramics قصد دارد کارخانه‌ی Industry 4.0 جدید Delta Group را بسازد.

این واحد به چهار پرس Superfast با ظرفیت تولید کلّ 66000 مترمربع در روز مجهز خواهد شد System Ceramics نیز چهار خط لعاب‌­زنی و دکور، تجهیزات تفکیک، ذخیره‌­سازی و دست‌کاری و نرم‌افزار Prime را نیز تأمین خواهد کرد.

کارخانه‌­ی جدید متعلّق به Delta group در Rio Clara (Sao Paulo) یکی از سازندگان پیشروی کاهش کف و دیوار پرسلانی و یک عامل اصلی در آمریکای لاتین، توسط System Ceramics ساخته خواهد شد. قرار است این واحد در سال 2022 راه‌­اندازی شود و یکی از پیشرفته‌­ترین تجهیزات در کلّ آمریکای جنوبی خواهد بود. این واحد به آخرین نسل فناوری­‌های Industry 4.0 مجهز خواهد شد که بازده تولید بیشینه همراه با مبتکرانه ترین و بزرگ‌ مقیاس‌­ترین مواد بی آمیزد و بدین وسیله  پورتفولیوی Delta Group را گسترش داد و برتری آن در بخش رده بالا را تقویت و تثبیت کند.

محوریت کارخانه‌­ی جدید حول فناوری پرس بدون قالب Superfast از System Ceramics خواهد بود و دو خط کامل با 4 پرس Superfast با ظرفیت تولید کل 66000 متر مربع در روز خواهد داشت. ماشین‌­­ها یک سیستم احیای تراشه مدیریت کامل بارگیری و تخلیه‌­­ی خشک‌­کن دارند و همچنین صرفه‌­جویی قابل توجهی در انرژی را تضمین می­‌کنند. برای دپارتمان لعاب‌­زنی و دکور، System Ceramics چهار خط کامل تأمین خواهد کرد که هر کدام به یک چاپگر دیجیتال Creadigit XXL و یک واحد بازرسی Check Point برای کنترل کیفیت کاشی پخته نشده مجهز هستند.

System Ceramics تجهیزات انتهای خط شامل چهار خط دسته­‌بندی و Maxi Compenser با طراحی سفارشی برای Delta (سایز Super king) و همچنین سیستم دست‌کاری خودکار محصول پخته بر پایه‌­ی AGVs را نیز تأمین خواهد کرد.

واحد جدید Delta Group یک کارخانه‌­ی هوشمند فوق مدرن و کاملاً یک‌پارچه و مرتبط مجهز به پلتفرم خدمات نرم‌­افزاری Prime خواهد بود که این سیستم توسط System Ceramics برای سازماندهی جریان اطلاعات تمام واحدها و بازبینی مصرف انرژی دپارتمان‌­های مختلف توسعه پیدا کرده است. از نرم‌­افزار Prime می­توان به منظور دیجیتالی کردن محیط تولید برای سازنده­ی سرامیک از طریق فراهم کردن یک نمای کلی از فرآیندهای تولید استفاده کرد که یکی از ملزومات ضروری برای راهنمایی اپراتورها در فرآیند تصمیم‌­گیری و بهبود مداوم عملکرد تولید است.

این پروژه­‌ی چالش‌­برانگیز جدید، مشارکت بین دو کمپانی System Ceramics و Gruppo Delta که برای چندین سال تا کنون برقرار بوده است را تحکیم می­‌کند که به خاطر توانایی گروه ایتالیایی در عملکرد به عنوان یک تأمین‌­کننده‌­ی مطمئن و مشهور به تعهّد مداوم خود به نوآوری محصول و فرآیند است. شرکت تابعه‌­ی System Brasil واقع در Rio Claro نیز خدمات‌­رسانی به موقع به مشتریان برزیلی را برای سالیان زیاد بر عهده داشته است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید