اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
System Ceramics همکاری خود را با NG Kütahya Seramik گسترش می‌دهد

تولیدکنندۀ ترکیه­ ای سرامیک، هفت سیستم چاپ دیجیتال creadigit را خریداری کرده که سه سیستم در کارخانه­ های موجود و چهار سیستم Creadigit XXL دیگر برای مراکز جدید خریداری شده­ اند.

NG KütahyaSeramik Group که یکی از بزرگترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک و اسلب و یکی از پیشگامان بخش ظروف روی­ میزی در ترکیه است، هفت سیستم چاپ دیجیتال Creadigit را به System Ceramics سفارش داده است. تاکنون دو چاپگر creadigit XLE و creadigit E مجهز به سیستم تنظیم خودکارCreavision برای ایجاد چاپ مرکزی عالی تهیه شده ­اند که درخدمت نوسازی کارخانه ­های موجود گروه خواهند­ بود.چهار واحد  creadigit XLE دیگرهم در یکی از کارخانه­ های جدید این شرکت به­ کار گرفته خواهند شد.

چنین سفارش بزرگی تاکید مداوم NG KütahyaSeramikرا برای نوآوری در فن­اوری و راه‌حل­‌های ساخت نوآورانه و به­ روز در تولید مواد سرامیکی با ارزش بالا را نشان می­دهد.

طی سال­‌های گذشته فعالیت­ های زیاد System Ceramic در بخش تحقیق­ و­توسعه باعث شده ­است تا creadigit به دلیل قابلیت اطمینان بالا، کیفیت چاپ، انعطاف­ پذیری و همچنین برآورده­ کردن نیازهای مختلف مشتریان بین ­المللی به عنوان یک استاندارد طلایی در دکوراسیون دیجیتال سطوح سرامیکی، جایگاه شناخته ­شده­ ای داشته ­باشد.

درنتیجۀ سرمایه ­گذاری جدید، رابطۀ این کارخانۀ تولید ­کنندۀ سرامیک در ترکیه که توسط  Erkan Güral اداره می­شود با System Ceramics تقویت می­شود.رابطه ­ای که از سال 2015 و با تامین فناوری Lamgea  برای تسهیل تولید کاشی­ های بزرگ آغاز شده­ بود.

این گروه ایتالیایی سال‌­ها است از طریق شرکت  System Turkey  در ترکیه مشغول به فعالیت بوده و خدمات به­ موقع و قابل اطمینانی را به بازار محلی ارائه می­کند.system kutahya Creadigit

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید