اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سیستم سرامیک گواهینامه استاندارد حسابرسی بهداشتی را از TÜV ایتالیا دریافت می کند.

کمپانی System Ceramics  اولین شرکتی است که در بخش اتوماسیون صنعتی در ایتالیا موفق به اخذ گواهینامه حسابرسی بهداشت TÜV شده است.

system ceramics logoسیستم سرامیک برای حسابرسی بهداشت خود ، از TÜV Italia گواهینامه Hygiene Synopsis دریافت کرده است ، که به منظور تأیید رعایت بهداشت و اقدامات حفاظتی تعیین شده برای بخش پس از شیوع Covid-19 است. شرکت مستقر در Fiorano Modenese اولین کسی است که در ایتالیا چنین آزمایشاتی را در بخش اتوماسیون صنعتی انجام داده است ، و این امر نشانگر این است که مقررات تعیین شده در پروتکل های پیشگیری از coronavirus را در مدل مدیریت خود گنجانیده است.

بخش QHSE (کیفیت ، بهداشت ، ایمنی و محیط زیست) این شرکت همکاری نزدیکی با TÜV Italia داشته است ، و ممیزی استانداردهای با کیفیت بالا از اقدامات بهداشتی و ایمنی اجرا شده را تأیید کرده است. به طور خاص ، چهار عنصر اصلی مورد بررسی قرار گرفت: اقدامات حفاظتی اتخاذ شده در طول تماس با مشتریان ، تمیز کردن و ضد عفونی توالت ها و اتاق های مشترک ، مسافت جسمی ، و آموزش و ارتباط کارمندان. همچنین مناطق مورد بازرسی قرار گرفتند و اثربخشی کامل اقدامات ضد عفونی و ضد عفونی اتخاذ شده را نشان دادند.

شرکت زیرمجموعه این گروه، Tosilab نیز با موفقیت تحت آزمایش ممیزی بهداشت قرار گرفت.

لوکا Bazzani ، مدیر عامل شرکت سرامیک سیستم می گوید: “امروز ما اولین شرکت اتوماسیون صنعتی در ایتالیا هستیم که صدور گواهینامه Hygiene Synopsis را از TÜV ایتالیا دریافت کرده ایم و این گویای اهمیت حیاتی است که به رفاه کارمندان ، مشتریان و تأمین کنندگانمان می دهیم .” ما سریع عمل کردیم تا به محض شناسایی ویروس ، اقدامات پیشگیرانه احتمالی Covid-19 را اتخاذ کنیم. این یک موفقیت بسیار مهم برای شرکت ما ، کارمندان و مشتریان ما است. “

system sede fiorano modenese

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید