اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
System Ceramics سایت Foshan خود را مدرنیزه می‌کند

در پاسخ به رشد بالا در بازار چین، System Ceramics در حال افتتاح یک سایت بزرگ­‌تر و مدرن­‌تر در ناحیه‌­ی Foshan است، جایی که از سال 2004 در آن حضور داشته است.

گسترش System Ceramics در چین رشد صنعت سرامیک محلی را نشان می‌­دهد که در سال 2020 جدا از محدودیت‌­های مقرر شده با همه‌­گیری Covid-19 فرآیند مدرنیزاسیون فنی گسترده­‌ای روی آن انجام شد. اغلب سرمایه­‌گذاری­‌های جدید به نصب خطوط تولید اسلب‌­های بزرگ با ضخامت­‌های مختلف اختصاص داده شدند. این همان بخشی است که System Ceramics یک پیشروی جهانی است و در چین به طور ویژه حدود 30 تا 33 درصد از سهم بازار جهانی را در دست دارد. این کمپانی حدود 30 پرس Lamgeaو Superfastدر دو سال اخیر نصب کرده است و همچنین ادعای نصب بیش از 400 عدد ماشین چاپ دیجیتال high-definition Creadigit را دارد، فناوری‌­ای که به دلیل سطح بالای همه­‌جانبه بودن و کیفیت گرافیکی در چین به شدت محبوب است.

در پاسخ به تقاضای بالا برای فناوری‌­های پیشرفته، System Ceramics چین مکان‌­های جدید و بزرگ­‌تر و مدرن‌­تری را در ماه می در Foshan افتتاح کرده است تا جایگزین سایت قبلی شود که از سال 2004 در خدمت سازندگان اصلی در بزرگ‌­ترین بخش سرامیک چین بوده است.

سایت جدید 40 نفر را استخدام می‌­کند و مساحت حدود 1800 متر مربع را در سه طبقه اشغال می‌­کند. این سایت یک محوطه­‌ی ذخیره‌­سازی با انبارهای ظرفیت بالا برای قطعات یدکی، یک نمایشگاه برای نمایش کاشی‌­ها و اسلب‌­های ساخته شده با پرس‌­های Lamgea و Superfast و میزبانی نمایش ماشین‌­آلات System Ceramics، دفاتر و اتاق‌­های ملاقات مجهز به صفحه نمایش­‌های maxi و اتصالات سیار سریع برای اطمینان از سرویس دهی سریع در هر موقعیت دارد.

هدف آن بهبود بیش‌تر سرویس­‌دهی به مشتری از نظر پشتیبانی فنی و فروش و تأمین قطعات یدکی است.

System Ceramics China800

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید