اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
آینده تزئین سرامیک توسط System Ceramics در Cevisama 2020

System Ceramics چاپگر دیجیتال جدید Creadigit Infinity را در Cevisama 2020 (والنسیا، اسپانیا، 7-3 فوریه) به نمایش گذاشت.

System Ceramics در Cevisama 2020 با شعبه System España خود (Nivel 2 – Pad. 7، غرفه B17) شرکت کرد تا چاپگر دیجیتالی جدید Creadigit Infinity را به نمایش بگذارد که نشان دهنده آینده تزئین دیجیتالی برای بخش سرامیک است.

Creadigit Infinity به لطف پلتفرم جدید CoreXpress به قدرت محاسبه‌ای که پیش از این دیده نشده است، مجهز است: واحد پردازش، یکی برای هر کالر بار (میله رنگ) که همه عملیات انجام شده برای باز – تولید تصویر بر روی سطح سرامیکی را مدیریت می‌کند. این جدیدترین نسل پردازنده با یک حافظه سریع و با دسترسی فوری است که امکان بهبود بیشتر و قابل توجه در عملکردها را فراهم می‌کند.

کار جمع‌آوری اطلاعات به قطعات مختلفی از تجهیزات اختصاص داده شده است که از طریق شبکه مناسبی از حسگرها، طوری مدیریت می‌شوند تا داده‌ها را به سرعت به بخشی از دستگاه که فعالیت پردازش را انجام می‌دهد، ارائه دهند.

بخش R&S شرکت System Ceramics به ویژه بر مدیریت جریان این اطلاعات به سوی هدها متمرکز شده است، به طوری که آن‌ها می‌توانند داده‌ها را به صورت بی‌وقفه و با سرعت بالا مبادله کنند و همچنین این کار را در صورت وجود تغییرات قابل ملاحظه در تصویر در طول مدت مرحله چاپ انجام دهند؛ برای مثال مدیریت یکنواختی سایه، «اتصال» هدها، «تغییرات رنگ»، چرخش، تغییر شکل، اضافه کردن اجزای متغیر خاص برای هر کاشی.

همان طور که به خوبی می‌دانیم، ظرفیت محاسباتی گسترده یک عنصر اساسی است که فرآیندهای دیجیتالی را قادر می‌سازد تا به شیوه‌ای مؤثر و کامل کار کنند.

آینده تزئین سرامیک در دیجیتالی شدن مشارکتی (collaborative digitalization) نهفته است و Infinity راه حل آن است.

هر دستگاه باید یک فرایند دیجیتالی را به پایان برساند که در آن هر جوهر منفرد بر نتیجه نهایی تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل، Creadigit Infinity می‌تواند با 12 یا بیشتر از مدول‌های چاپ در داخل خود تطبیق یابد و هر بار (میله) می‌تواند هدهای نصب شده مختلفی داشته باشد (SG1024 با dpi 400، RC1536 با dpi 360، SG600 با dpi 600، SG777 با dpi 777).

System Ceramics در حال متمرکز کردنِ تلاش‌های خود بر این ایده تازه چاپ دیجیتال مشارکتی است و امکان یک فرآیند هر چه انعطاف‌پذیرتر و متغیرتر را فراهم می‌کند که با یک زیرساخت چاپ که برای مدولار (پیمانه‌ای) بودن و استقرار یافتن در همان خط توسعه داده شده است، مشخص می‌گردد.

creadigit infinity interno

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید