اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
System Ceramics ؛ تداوم حضور جدی در بازار ایران

هلدینگ سیستم ایتالیا ، پس از انتقال 60% سهام بخش سرامیک خود به شرکت چند ملیتی Coesia ، فعالیت خود در این زمینه را توسعه خواهد داد.

system ceramics logo

شرکت System S.p.a  به منظور توسعه بخش سرامیک خود، شرکت جدیدی به نام System Ceramics S.p.a تاسیس نموده و بخش سرامیک خود را به طور کامل به این شرکت منتقل نمود. سازمان جدید شامل بخش R&D شرکت سیستم نیز میباشد که به عنوان قلب تپنده شرکت سیستم سرامیکز فعالیت خواهد کرد.

 مهندس پیام خلیلی مدیر عامل شرکت سیستم ایران با بیان موارد فوق از تصمیم شرکت سیستم ایران جهت به کارگیری توان مضاعف جهت ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مشتریان در سال جدید خبر داد. وی با بیان این مطلب که شرکت سیستم ایران جزو بزرگترین شعب شرکت سیستم سرامیکز ایتالیا در جهان می‌باشد ، وی خاطر نشان کرد که همایشی در مورخ 10 اردیبهشت ماه سال 1398 به منظور معرفی جدیدترین دستاوردهای تکنولوژی گروه سیستم ایتالیا با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار خواهد گردید.

مهندس خلیلی همچنین از نهایی شدن قرارداد فروش مجموعه کاملی از تجهیزات سیستم شامل اولین پرس LAMGEA در ایران با یک شرکت جدید خبر داد و اضافه کرد که در حال مذاکرات نهایی برای خرید این تکنولوژی توسط چند شرکت دیگر در ایران نیز می باشند.

LAMGEA تکنولوژی پرس بدون قالب از شرکت سیستم سرامیکز میباشد که قابلیت تولید تا سایز 180 در 480 سانتیمتر و ضخامت 3 تا 30 میلیمتر را با کمترین میزان تغییرات ابعادی را دارا است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید