اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Smac تکنولوژی موردنظر Italia Savoia را تامین خواهد کرد

Savoia Italia (گروه Moma)، در بخشی از پروژۀ نوسازی دپارتمان لعاب‌­کاری خود فناوری‌­های D-Glaze,K-Flow وKilma شرکت Smac را در تاسیسات Fiorano و Sassuolo نصب کرد.

Logo Smac savoia italia2اخیرا Savoia Italia که یک شرکت با سابقه، متعلق به گروهMoma و مستقر در بخش سرامیکی Sassuolo است، بخش لعاب‌­کاری خود را ارتقا داد و Officine Smac ( Fiorano Modenese)، مامور عرضۀ دستگاه‌­های اتوماسیون جدید به این مجموعه شد. این دستگاه­‌های جدید قرار است به ایجاد انعطاف ­پذیری بیشتر در تولید، تغییر سریع رنگ و استاندارد بالای کنترل کیفیت محصول نهایی کمک کنند.

بدین منظور، Smac هفت ایستگاه D-Glaze به همراه لوازم جانبی لازم برای آماده ­سازی لعاب‌­هایی با چگالی کنترل ­شده و همچنین دو دستگاه K-Flow برای کنترل خودکار نازل‌­های اسپری ایرلس را اختصاصا جهت تاسیسات Savoina در Fiorano Modenese عرضه­ کرد.

این شرکت همچنین چهار ایستگاه D-Glaze، چهار دستگاه K-Flow و دو خنک کنندۀ Kilma را برای مدرن‌­سازی مرکز تولید Sassuolo که در سال 2021 توسط گروه Moma خریداری شده، عرضه کرد.

با به ­کارگیری D-Glaze و K-Flow و افزوده شدن یک سیستم اتوماتیک جهت چرخش لعاب و انتقال از بخش آسیاب به خطوط تولید، امکان تمام اتوماتیک شدن فرایندهای آماده­‌سازی لعاب و تغذیه به ایستگاه‌های لعاب فراهم آمده است. اپراتور با استفاده از یک رابط گرافیکی ساده لعاب یا انگوب مورد نظر را انتخاب می­‌کند، در ادامه سیستم با کنترل و ثابت نگه داشتن پارامترهای چگالی و کمیت به طور کاملا اتوماتیک لعاب یا انگوب مورد نظر را آماده، تکمیل و تغذیه می‌کند.

دو خنک کنندۀ Kilma که در خدمت چاپگرهای دیجیتال هستند ایجاد تزئینات بی‌­عیب و طول عمر بیشتر هد چاپ را تضمین می‌کنند.

در سال 2021 درآمد تلفیقی ثبت شدۀ گروه Moma که متشکل از سه شرکت Herberia، CeramicheMoma و Savoia Italia است حدودا 120 میلیون یورو بوده­ است.

smac kflow int

K-Flow برای کنترل خودکار بدون هوا

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید