اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تصمیم SITI B&T برای توسعه کوره‌های هیدروژن سوز در طی سه سال

تلاش تحقیقی این گروه علاوه بر تغییر در انرژی هدف افزایش بهره‌وری کوره‌ها را دارد، که به صرفه‌جویی انرژی فوری از طریق جایگزینی سوخت‌های فسیلی تا سال 2024 منجر می‌شود.

گروه SITI B&T در زمینه تحقیقات با تمرکز بر فناوری‌های هیدروژنی برای کمک به تولیدکنندگان سرامیک جهت پذیرفتن تغییر در انرژی گام برداشته است.

پس‌از اینکه تمامی کوره‌ها در سال 2021 آماده هیدروژن شد، SITI B&T با شروع یک پروژه تحقیقاتی با هدف توسعه کوره‌هایی با مخلوط سوخت سنتی و هیدروژن گام دیگری رو به جلو برداشت. هدف جاه‌طلبانه شرکت فناوری سوختی دوست‌دار محیط زیست و فاقد کربن در طی سه سال آینده همراه با کاهش بیشتر سوخت‌های فسیلی وانتشار آلودگی جوی است.

در همین حال افزایش شدید قیمت گاز طبیعی این مسئله را برای تولیدکنندگان سرامیک ضروری کرده است که مصرف انرژی خود را در کمترین زمان ممکن کاهش دهند. به همین جهت SITI B&T راه‌حل‌های بسیار بهینه از نظر انرژی مانند کوره‌های تیتانیومی که بیش از %30 مصرف سوخت را کاهش می‌دهد، ارائه می‌دهد.

این سطوح عملکرد به‌وسیله یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کاشی سرامیکی که کاهش چشم‌گیر در مصرف و صرفه‌جویی بیش‌از 700 هزار یورو در سال پس از جایگزینی کوره‌های سنتی با کوره‌های دوکاناله تیتانیومی نمایش داده می‌شود. بیش‌از 100 کوره تیتانیومی از ابتدای کار آن‌ها نصب شده است که بیش‌از نصف آن در اروپا و مابقی در بازارهای اصلی جهان عمدتا در برزیل، روسیه، آمریکای مرکزی و آسیا بوده است.

برای افزایش آنی بهره‌وری کوره‌هایی که اکنون در حال استفاده هستند که بعضی از آن‌ها خیلی قدیمی هستند، مشتریان SITI B&T می‌توانند مشعل‌های Vulcan که توانایی کاهش مصرف گاز طبیعی بین %8 تا %10 را دارند، انتخاب کنند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید