اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Fuorisalone ازSITI B&T Group به زیبایی اختصاص یافت

رویداد Fuorisalone ازSITI B&T Group  از 20 سپتامبر تا 8 اکتبر به نمایشگاه bt-Space در Ubersetto بازخواهدگشت.

SITI B&T Group به مناسبت شصتمین سالگرد خود از 20 سپتامبر تا 8 اکتبر bt-Space را در Ubersetto (Modena) برای Fourisalone بازگشایی خواهد کرد، رویدادی که تمرکز گروه بر ارتباط نزدیک بین فناوری و زیبایی را تأیید می­‌کند. نمایشگاهِ کاملا بازسازی شده اسلب­‌های سرامیکی را برای کف، دیوار و لوازم جانبی مبلمان به نمایش خواهد گذاشت که همگی با فناوری­‌های شعبه‌­ی اصلی گروه واقع در Formigine تولید شده‌­اند و با افکت‌­های زیبایی منحصر به فرد خود شناسایی می‌­شوند.

بازدیدکنندگانی که برای شرکت در نمایشگاه رزرو کرده­‌اند قادر خواهند بود که نمای نزدیکی از 5 کلکسیون جدید از اسلب­‌های تولید شده با استفاده از فناوری پرس ®SUPERAرا ببینند: ®VENA3Dبرای رگه‌­های میان بدنه‌­ای، PORFIDI برای پولک‌­های میان‌بدنه‌­ای، CLOUD برای پولک های میکرونیزه، STONE با رگه‌­های لایه‌­دار ترکیبی با پولک‌­ها و سیستم سه‌­بعدی مبتکرانه‌­ی جدید CALACATTA برای انطباق رگه­‌های میان­‌بدنه‌­ای با دکور دیجیتال.

گوشه‌­ای از Fuorisalone به کلکسیون Automobili Lamborghini Surfaces اختصاص خواهد یافت، سطوح سنگ معدنی با فرمت بزرگ که توسط Automobili Lamborghini طراحی شده و توسط Idylium تولید شده‌­اند. Idylium برند تحت مالکیت کمپانی اسپانیایی Best Surface است که به این منظور SITI B&T در کل فرآیند از آماده‌­سازی تا مرحله‌­ی نهایی با آن شراکت فنی دارد.bt-Room نیز برای جدیدترین کلکسیون­‌های Idylium رزرو خواهد شد.

مرحله‌­ی بعدی در تور Docks خواهد بود، نمایشگاه‌­های Digital Design که جدیدترین اختراعات و ترندها در طراحی سرامیک را نمایش می‌­دهد که به طور همزمان در Cersaie نیز پخش خواهد شد (سالن 33، استند C34/D23).

درطول‌رویدادFourisalone،میهمان­‌هاشانس‌بازدیدازbt-LABراخواهندداشت،مرکز فناوری گروه در Formigine که در آن خط ®SUPERAبرای تولید اسلب­‌های‌بزرگ از فناوری میان بدنه‌ای ®VENA3D استفاده خواهد شد.

siti bt invito800

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید