اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گروه SITI B&T عملکرد بهتری نسبت به مقدار پیش‌بینی شده برای سال 2020 نشان داد

درآمد تلفیقی 142 میلیون یورو ( 18.8% کاهش نسبت به 175 میلیون یوروی سال 2019) : EBITDA (درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک ) 11 میلیون یورویی. درنتیجۀ تولید خوب پول نقد و نهایتا موقعیت مالی خالص بهبود یافت.

Fabio Tarozzi intدر سال 2020 ، گروه SITI B&T، شرکتی که در لیست بازار AIM ایتالیا ثبت­ شده­ است، کاهش کمتر از انتظاری را در بخش درآمد و حاشیۀ فروش تلفیقی تجربه کرد. مدیرعامل این شرکت، Fabio Tarozzi (که در سمت راست تصویر مشخص شده است) بر این باور است که این موفقیت به دلیل انعطاف ­پذیری و پایداری گروه شرکت­ های عضو بوده ­است(SITI B&T, Ancora, Projecta Engineering, Digital Design و  Diatex) که در نتیجۀ آن امکان عبور از بحران حاد جهانی ایجاد شده و درعین­ حال حتی در دشوارترین لحظات فراگیری بیماری، همچنان به بازار توجه داشته و خدمات سابق را ارائه داده ­است.

بهبود سفارشات در نیمۀ دوم سال تنها قادر به جبران بخشی از تاثیر توقف و رکود  ماه­های قبل بوده و در نتیجه با یک کاهش %18.8 میزان درآمد از 175 میلیون یورو در سال قبل به 142.3 میلیون یورو کاهش یافت. با ­این­ وجود، حضور مستقیم در بازارهای جهانی در نتیجۀ شبکۀ خدمات جانبی باعث شد تا شرکت بتواند سهم خود در بازار را حفظ کرده و درآمد ناشی از ارائۀ خدمات به مشتریان را با یک افزایش (%8.7+) به 65.8 میلیون یورو برساند.

همچنین شاهد نزول شاخص ­های اصلی دیگر هم بودیم: EBIDTA تلفیقی از 18.7 میلیون یورو به 11 میلیون یورو کاهش پیداکرده، EBIT وارد منطقۀ منفی شده و برابر با 0.4 میلیون یورو بوده (در مقایسه با 8.5+ میلیون یورو در سال 2019) و نتیجۀ خالص تلفیقی کاهش 2.5 میلیون یورویی را تجربه کرد (در مقایسه با سود 3.1  میلیون یورویی سال 2019). در مقابل، این گروه شاهد بهبود مقدار بدهی خالص مالی (54.8 میلیون یورو در مقایسه با 59.1 میلیون یورو در سال قبل) به لطف تولید پول نقد 3/4 میلیون یورویی بوده است که درنتیجۀ سرمایه گذاری 14.7 میلیون یورویی حاصل شد.

با وجودی ­که کارکنان مجبور بودند به دلیل بیماری فراگیر،برای ماه ­ها از خانه و یا در شرایط­ کاری سخت کار کنند، این گروه با عزمی راسخ و با تیمی متشکل از بیش‌از 60 نفر به فعالیت­های تحقیق و توسعۀ خود ادامه ­داده و در مجموع بیش از 5 میلیون یورو (%3.5 گردش مالی) در این حوزه سرمایه­ گذاری کرد.  این گروه قصد دارد تا با توسعۀ فناوری باعث ایجاد افزایش تقاضا در بازار و بهبود وضعیت کسب­ و­کار در سال 2021 شود.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید