اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
یک شرکت وابسته به گروه Siris Capital، مالک EFI می‌شود

 EFI موافقت نامه قطعی تملک توسط گروه سرمایه‌گذار Siris را در معامله‌ای به ارزش تقریبی 7/1 میلیارد دلار اعلام نمود. انتظار می‌رود که این تملک تا سومین فصل سال 2019 نهائی شود.

efi bill muir quadratoبیل موئیر (Bill Muir)، مدیر عامل EFI : شرکت EFI ( Electronics For Imaging ) که یک راهبر جهانی در نوآوری چاپ دیجیتال مشتری‌مدار است، در 15 آپریل اعلام کرد که وارد یک موافقت‌نامه قطعی شده است تا در معامله‌ای تمام نقدی به ارزش تقریبی 7/1 میلیارد دلار، به تملک یک شرکت وابسته به Siris Capital Group, LLC در آید. Siris یک شرکت سهامی خصوصی پیشرو است که تمرکز آن بر سرمایه‌گذاری و فعال کردنِ ایجاد ارزش در شرکت‌های فناوری است که راهکارهای حیاتی را فراهم می‌آورد و با تغییرات فناوری مواجه می‌شوند.

تحت شرایط موافقت‌نامه که به اتفاق آراء هیأت مدیره EFI به تصویب رسید، یک شرکت وابسته Siris همه سهام مشترک عمده EFI را در برابر 00/37 دلار به ازای هر سهم به صورت نقدی تصاحب خواهد کرد. قیمت خرید، تقریباً 45 درصد حق العمل در طول قیمت میانگین وزن‌دار (VWAP) 90 روزه EFI منتهی به 12 آپریل 2019 بیان می‌شود.

بیل موئیر، مدیر اجرائی EFI گفت: «بر این باور هستیم که این معامله، ارزش سهام برتر و فوری به سهام‌داران ما ارائه می‌دهد و در همان حال، شریکی را برای ما فراهم می‌آورد که می‌تواند تجربه و تخصص راهبردی و عملیاتی به کسب و کار ما بیافزاید. در این مرحله بعدی از رشد EFI، به خاطر شراکت با تیم بسیار باتجربه Siris هیجان‌زده هستیم».

فرانک بیکر (Frank Baker) یکی از بنیانگذاران Siris و شریک مدیریتی گفت: «EFI در خط مقدم تبدیل دیجیتالی در صنعت تصویربرداری و چاپ قرار دارد که با میراث نرم افزاری و فرهنگ نوآوری قوی پشتیبانی می‌شود. اعتقاد داریم که با شریک شدن با Siris، EFI در وضعیت خوبی قرار خواهد گرفت تا این فرصت دگرگونی را همراه با نفوذ فزاینده جوهر افشانی دیجیتالی، خودکار سازیِ صنعتی و توانمند سازیِ نرم افزاری تصاحب نماید. برای کمک به شرکت در دستیابی به اهداف راهبردی‌اش، مشتاق شراکت با مدیریت هستیم».

انتظار می‌رود تا این معامله تا سه ماهه سوم سال 2019 انجام شود و مورد تأیید سهام‌داران EFI، همراه با رضایت از شرایط معمول انعقاد قرارداد  – شامل تأییدیه‌های تنظیمی ضد انحصاری – قرار گیرد.

در حال حاضر EFI انتظار دارد تا درآمد سه ماه نخست 2019 بین 220 و 225 میلیون دلار باشد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید