اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
SICER آزمایشگاه فناوری خود را به‌روز می‌کند

Sicer (سیچِر) دستگاه‌های آزمایشگاهی جدید و پیشرفته شامل تجهیزات آنالیز حرارتی و طیف‌سنجی همزمان را برای شناسایی محصولات نیمه تمام نصب کرده است.

حتی همه‌گیری کرونا ویروس نتوانسته است فعالیت‌های پژوهشی آزمایشگاه فناوری Sicer را که اخیراً با سرمایه‌گذاری‌های جدید ارتقاء یافته است، متوقف کند. به لطف تجهیزات جدید آزمایشگاهی نصب شده در ماه مه و همراه با مهارت تکنسین‌های بسیار متخصص Sicer، این تولیدکننده لعاب و رنگ ایتالیایی خدمات حرفه‌ای و باکیفیتی را برای مشتریان صنعت سرامیک ارائه می‌دهد.

در بین بسیاری از دستگاه‌های موجود در آزمایشگاه، یکی از مهم‌ترین آن‌ها سامانه ترکیبی TGA-DSC-IR است؛ یک سامانه آنالیز حرارتی و طیف‌سنجی همزمان که قادر است تا مواد اولیه، بدنه‌های سرامیکی، جوهرها، لعاب‌ها و گریت‌ها (ذرات ساینده) را آنالیز کند.

با استفاده از این ابزارها، Sicer قادر است تا فرآیندهایی را که در طی تهیه محصولات نیمه تمام (بدنه‌های سرامیکی، جوهرها، لعاب‌ها و گریت‌ها) و در طول مدت پخت کاشی رخ می‌دهند، شناسایی نماید. این آزمایشگاه می‌تواند تجزیه و تحلیل کیفی / کمّی از ترکیبات آلی و معدنی را انجام دهد و می‌تواند ماهیت گازهای منتشر شده در طی فرآیند پخت را تعیین کند که جنبه‌ای مهم برای محافظت از محیط زیست و برای توسعه محصولات سازگار با محیط زیست مانند سری معروف .LE یا جوهرهای کم انتشار به شمار می‌رود.

 

SICER SISTEMA COMBINATO int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید