اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.

Sicer USA، که شعبه تولیدکننده ایتالیایی رنگ و لعاب در Lebanon است، شو­روم جدید خود را با یک رویداد افتتاحیه و بازدید عمومی که از سوم تا هفتم ژوئن برگزار می‌شود، آغاز خواهد کرد. در گالری جدید این مجموعه که سبکی متفاوت از سبک سایر نمایشگاه‌های این مجموعه در جهان دارد، فضای همه ­جانبه‌ای برای کشف آخرین تغییرات و نوآوری‌ها­ در محصولات و  همچنین تعامل با تیم‌های اختصاصی برای مشتریان آمریکایی و بین‌المللی فراهم آمده است.

این کارخانه تولیدی در اواسط سال 2023 در مساحتی به وسعت بیش از 10000 مترمربع در آمریکا افتتاح شد و دارای پیشرفته‌ترین امکانات تولید کمپوست جوهر و فیلتر است. پایداری و کارایی محصولات و فرآیندها اهمیت زیادی در توسعه این مجموعه داشته است.

شعبه Lebanon با ارائه راه‌حل‌های سفارشی منطبق با استانداردهای ایالات متحده، نقش مهمی در برآورده کردن نیازهای بازارهای بین‌المللی دارد. افتتاح این شعبه زمان پاسخگویی را تسریع کرده و ارائه کمک‌های فنی قابل اعتماد و پشتیبایی مستمر برای تولیدکنندگان محلی کاشی که عمدتا شرکت‌های ایتالیایی هستند را تضمین می‌کند.

واحد تولیدات پیشرفته این مجموعه در شمال مکزیک که محل تولید گریت و فریت لعاب است، خدمات پشتیبانی بیشتری را به مشتریان این قاره ارائه می‌دهد.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید