اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افتتاح کارخانه جدید Sicer Group در هند

این تولیدکننده لعاب و رنگ ایتالیائی، با افتتاح شعبه جدید خود در Morbi، درصدد گسترش جهانی برند خود است.

Sicer که یکی از تولیدکنندگان با سابقه لعاب و رنگ‌های سرامیک در Fiorano Modenese (MO) است، با افتتاح یک شعبه جدید در هند، گام دیگری در راستای توسعه جهانی برند خود برداشت. این مجموعه پیشتر در اسپانیا، مکزیک، اندونزی و ایالات متحده نیز چندین کارخانه تولیدی را راه‌اندازی کرده بود.

افتتاح این کارخانه در Morbi, Gujarat (که بزرگترین خوشه کاشی و سرامیک هندوستان محسوب می‌شود) تعهد Sicer به حفظ برتری، ادغام سنت و فناوری و تاکید بر شهرت خود به عنوان سفیر جهانی کیفیت و نواوری ایتالیایی را نشان می‌دهد. این مرکز جدید و پیشرفته دارای یک مرکز تولید، دفاتر مدرن، یک آزمایشگاه مجهز و یک گالری خیره کننده برای پذیرایی از مشتریان محلی است. Sicer قصد دارد با ارائه تسهیلات جدید با سرعت بیشتری پاسخگوی نیازهای بازار درحال رشد هند باشد.

این مجموعه پس از اینکه سه سال پیش یک سایت تولیدی را در اسپانیا خریداری کرد، همچنان به راه‌اندازی سایت‌های تولیدی جدید و شبکه خدمات قوی در مناطق اصلی تولید سرامیک در جهان ادامه داد و امسال نیز در تاسیسات سایت لبنان Tennessee (که در سال 2023 آغاز به کار کرد) یک نمایشگاه جدید افتتاح خواهد کرد.

Sicer در تمام سال‌هایی که به عنوان یک تولیدکننده پیشرو محصولات سرامیکی و تزئینی و شریک مورد اعتماد برترین گروه‌های سرامیکی جهان، مشغول به کار بوده، نه تنها هویت ایتالیایی خود را حفظ کرده بلکه همواره از آن به عنوان یکی از نشانه‌های تفاوت و برتری خود بهره برده است. تاسیسات اصلی این گروه همچنان در Torriana (Rimini) در قلب مرکز عملیاتی آن قرار دارد و از تکنولوژی‌ها و کارخانجات پیشرفته بهره می‌برد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید