اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
راه اندازی گالری سه بعدی مجازی توسط Sicer به دنبال توسعه کارخانه دراندونزی!

در ماه سپتامبر ، تولید کننده لعاب و رنگ ایتالیایی یک نمایشگاه زیبا و بزرگ در سایت اندونزیایی خود افتتاح کرد و یک گالری 3D مجازی از نمایشگاه Ubersetto خود راه اندازی کرد.

تولیدکننده مشهور لعاب و رنگ ایتالیایی Sicer به پروژه های توسعه و بازسازی خود با سرعت بالایی ادامه می دهد. علی رغم وضعیت اقتصادی چالش برانگیز ، در ماه سپتامبر این شرکت، توسعه سایت خود در اندونزی را با گشایش دفاتر جدید و همچنین نمایشگاهی بزرگ به مساحت 300 متر مربع به پایان رساند.

مکان جدید مطابق با فلسفه طراحی همیشگی نمایشگاههای سیسر ساخته شده است و میزبان مواد سرامیکی و اسلبهایی است که  توسط مشتریان داخلی و بین المللی تولید شده . یکی از اهداف اصلی این پروژه تمرکز بر مشتریان است ، زیرا آنها هم در اینجا و هم در سایر نقاط جهان سهم مهمی در توزیع محصولات کمپانی Sicer دارند.

تمرکز بر مشتری مداری با تکیه بر مفهوم گالری سه بعدی مجازی ، تجربه ای همه جانبه را در اختیار مخاطبین قرارداده است. این تور مجازی به بازدیدکنندگان امکان می دهد،  گشت و گذاری 360 درجه ای را در نمایشگاه ایتالیا در مقر Sicer در اوبرستو (Fiorano Modenese) داشته باشند. این تور مجازی تعاملی بینظیر را ارائه می دهد: بازدید کنندگان در حین گشت و گذار در نمایشگاه ، می توانند محصولات را بزرگنمایی کرده و ویژگی های سطح آنها را نظاره کنند و همچنین برای مشاهده اطلاعات دقیق محصول و مشاهده فیلم هایی که نشان دهنده کاربردهای مختلف مورد استفاده است ، روی پیوندها کلیک کنند. این ابزار ارتباطی نوآورانه توسط فناوری دیجیتال ایجاد شده  و همچنین برای غلبه بر محدودیت های سفر و تعامل فیزیکی با مشتریان به واسطه مشکلات ناشی از بیماری همه گیر Covid-19 ساخته شده است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید