اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Sibelco در اوکراین به خرید می‌رود

Sibelco که شرکت پیشرو در راه حل‌های مواد است، اعلام کرده است که مالک دو تولیدکننده مواد رُسی در منطقه دونباس (Donbass) اوکراین شده است.

Sibelco اعلام کرده است که به طور رسمی فرآیند تملک تولیدکنندگان مواد رُسی اوکراینی Euromineral LLC و Kurdyumovsky Plant PrJSC واقع در منطقه دونباس را به پایان رسانده است.

این شرکت چند ملیتی بلژیکی در اواخر سال 2019 به توافقی برای خرید این فعالیت‌ها دست یافته بود. این شرکت‌ها را بخش تجاریِ کاشی، انگوب و سنگ مصنوعی (Tiles, Engobes and Engineered Stone) Sibelco اداره خواهد کرد. این تملک گروه را قادر خواهد ساخت تا با افزایش ظرفیتِ معدن‌کاری و ذخایر خاک رُس که ماده اولیه مهمی برای تولید کاشی پرسلانی در سراسر جهان است، وجهه پایداری بلند مدت خود را تقویت کند.

Sibelco یک شرکت پیشرو دیرینه در خاک‌های رُسی برای صنعت سرامیک و کاشی است و در اوکراین، انگلیس، آلمان، روسیه و اندونزی خاک رُس تولید می‌کند. آزمایشگاه‌های فناوری کاربردی در اروپا و آسیا عملیات آن را پشتیبانی می‌نمایند. تملک کارخانه یورومینِرال (Euromineral) و کوردیومُوْسْکی (Kurdyumovsky) مقدار 400،000 تن ظرفیت سالانه دیگر را به سبد محصولات Sibelco اضافه می‌کند.

با رشد تقاضا برای محصولات سرامیکی با کیفیت بالا مانند اسلب‌ها و کاشی‌های پرسلانی تکنیکال، بازار برای کاشی‌ها و سرامیک به سرعت در حال گسترش است و تقاضا برای کاشی‌های سفیدتر، عریض‌تر و با مقاومت سایشی بیشتر در حال افزایش است. بدون شک رُس‌های اکراینی با کیفیت‌ترین مواد اولیه برای صنعت کاشی هستند که چند مزیت شامل استحکام مکانیکی و پیوندی بالا ارائه می‌دهند و می‌توانند کاهش انقباض خطی و در نتیجه تخت بودنِ عالی در مورد سایزهای بزرگ را تضمین نمایند.

همچنین رس‌های PREMIERE® از Sibelco مزایایی مانند ویژگی‌های قابلیت گداخت (fusibility) بالا دارند که تخلخل نهایی بدنه سرامیکی را کاهش و سرعت چرخه پخت را افزایش می‌دهد؛ رنگ پخت سفید دارند که رنگ کاشی‌های پخته را بهبود می‌بخشد و در نتیجه مصرف انگوب را در کاشی‌های پرسلانی لعاب‌دار کاهش می‌دهد؛ مقدار کمی از مواد آلی دارند که امکان یک چرخه پخت سریع را فراهم می‌کند. همه این مزایا به منظور تولید محصولات برتر و افزایش بازده تولید به مشتریان کمک می‌کنند.

sibelco int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید