اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
روسیه و اوکراین در زمره پویاترین بازارها برای BMR هستند

فناوری ساخت ایتالیا از BMR به لطف دانش فنی، کیفیت فناورانه‌ای ثابت شده و حمایت از مشتری، همچنان سهم بازار را در هر دو کشور در دست دارد.

bmr logoشرکت BMR مستقر در اِسکاندیانو (Scandiano)، ایتالیا، به مدت بیش از پنجاه سال در حال تولید ماشین‌آلات و فناوری سرامیکی انتهای خط بوده است و با علاقه به دنبال فرصت‌های توسعه ارائه شده توسط روسیه و اوکراین است؛ دو بازار در حال توسعه که هم اکنون یک شریک قابل اعتماد برای تولیدکنندگان محلی در آن وجود دارد. مشتری‌های دیرینه روسی BMR شامل Kerama Marazzi، Unitile و Grani Taganaya هستند.

در این کشور که اکثر تولیدات در بازار داخلی فروخته می‌شود، بزرگ‌ترین گرایش‌ها، کاشی‌های اِستون‌ور پرسلانی تمام بدنه (full-body) لعاب‌دار با پرداخت صیقل‌دهی شده در هر دو مورد سایز متداول و تازه‌ترین اندازه‌های بزرگ است. همچنین BMR با موفقیت پاسخگوی نیازهای تولیدکنندگان جدید کاشی سرامیکی در اوکراین است، یک بازار در حال گسترش که در آن تولید داخلی در حال رشد است و به طور پیوسته جایگزین واردات می‌شود. در حال حاضر دستگاه‌های تدارک دیده شده توسط BMR برای پرداختکاری، صیقل‌دهی، گونیا کردن و عملیات اصلاح سطحی در کارخانه‌های تولیدکنندگان پیشرو مانند کارخانه Kharkiv Tile (خارکُف تایل)، Epicentr K، Atem و Intercerama در حال کار هستند.

تولید در این جا نیز متشکل از سایزهای متداول کاشی در کنار اسلب‌های اِستون‌ور پرسلانی، لعاب‌دار و تکنیکال است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید