اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
چسب‌زنی سبز، شعار تازه Robatech

Robatech هویتِ شرکتِ خود را با برند جدیدی که ارزش‌های نوآوری، کارآیی، پایداری و خدمات را نشان می‌دهد، بازسازی کرد.

robatech green gluing logo elencoچسب‌زنی سبز (Green Gluing) شعار جدید معرفی شده توسط Robatech، شرکت چند ملیتی مستقر در موری (Muri)، سوئیس است که متخصص راه حل‌های نوآورانه و سازگار با محیط زیست برای اِعمال چسب در طیف گسترده‌ای از بخش‌های صنعتی است.

Green Gluing در اول ماه مه رونمائی شد و نشانگر ارزش‌هایی است که راهنمای Robatech هستند که در درجه نخست استفاده مسئولانه از منابع و مراقبت از محیط زیست است. در کنار مسئولیت‌پذیری محیط زیستی، قابلیت اطمینان و تخصص آن، این گروه با بهینه سازی فرایندهای چسب‌زنی و همکاری نزدیک با مشتریان خود که شراکت‌های ماندگار ایجاد می‌کند، موقعیت خوبی را در بازار جهانی ایجاد کرده است.

به گفته مدیر عامل شرکت مارتین مه‌یِر (Martin Meier)، شعار جدید نشان دهنده تعهد Robatech برای تأمین سامانه‌هایی است که نه تنها منجر به دستیابی به پایداری می‌شوند، بلکه به لطف هزینه‌های عملیاتی پایین‌تر به بازگشت عالی سرمایه‌گذاری نیز کمک می‌کنند و در همان حال خدمات سریع و بسیار مؤثر را تضمین می‌کنند.

گروه Robatech یکی از تأمین کنندگان پیشرو جهانیِ سامانه‌های اِعمال چسب با طیفی از محصولات و خدمات است که شامل چسب داغ، چسب سرد و راه حل‌هایPUR  می‌شود. این گروه در بیش از 70 کشور جهان حضور دارد و از سال 1975 تا کنون کنترل‌های با کیفیت بالا، هدهای اِعمال و سامانه‌های دوزینگ (dosing) را ارائه کرده است که به خاطر سرعت، دقت و قابلیت اعتماد آن‌ها سرآمد هستند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید