اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
راه‌اندازی خط تولید %100 سبز Revigrés

Revigrés، شرکت Gruppo B&T را به عنوان شریک استراتژیک در پروژه‌های گسترش و پایداری برگزید.

Revigrés که یکی از تولیدکنندگان برجسته کاشی و سرامیک در پرتغال است، اخیرا یک خط تولید چینی سرامیک سبز که شامل فناوری پرس پیشرفته Supera® Rapida، خشک‌کن افقی 7 طبقه، کوره Titanium®H2، دستگاه اعمال تزئین دیجیتال Dryfix و سیستم ذخیره‌سازی خودکار است را به Gruppo B&T سفارش داده است.

پرس روی تسمه و بدون قالب Supera® Rapida به دلیل کاهش مصرف و هزینه، عملکرد عالی و امکان استفاده در محصولاتی با اندازه معمولی و بزرگ انتخاب شد. این پرس در نسخه 20000 تنی خود می‌تواند کاشی‌هایی با ضخامت 6 تا 20 میلیمتر و در اندازه‌های 60×60 تا 120×280 سانتیمتر تولید کند و با توجه قابلیت پرسکاری سریع خود نامگذاری شده است. پانچ بالایی این پرس با یک رزین بسیار سخت پوشش داده شده و به‌وسیله یک سیستم نگهداری محیطی به ثبت رسیده تقویت شده است و از مشخصات برجسته آن به شمار می‌آید. با استفاده از این پانچ، دیگر نیازی به حذف گوشه‌ها و زوائد کاشی بعد از اعمال پرس وجود ندارد و کاشی تنها %2-1 از وزن خود را از دست می‌دهد و تمام مواد حذف شده نیز به فرآیند بازیافت برمی‌گردند. فرآیند برش قبل از پخت نیز که توسط Ancora که یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تکمیل گروه است ارائه شده، حداکثر انعطاف­ و انطباق‌پذیری از نظر اندازه و ضخامت محصولات را تضمین کرده و میزان ضایعات را به صفر می‌رساند. از مزایای دیگر این پرس می‌توان به قابلیت انطباق با بدنه‌های مختلف و در نتیجه امکان استفاده از مواد اولیه محلی با درجات مختلف و گاها پایین انعطاف‌پذیری­ و رطوبت اشاره کرد. این ویژگی باعث کاهش هزینه‌های تولید صنعتی شده و می‌تواند هزینه تولید سالیانه را تا %50 نیز کاهش دهد.

سیستم به ثبت رسیده Start&Stop، یک واحد کنترل هیدرولیک جدید و دارای قابلیت تنظیم پمپ‌ها مطابق با چرخه پرس است. مصرف انرژی الکتریکی با استفاده از این سیستم به حداقل رسیده و در مقایسه با پرس‌های معمولی %50 در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود. کوره رولری تک لایه 2Titanium®H به کار گرفته شده در سیستم پخت نیز می‌تواند با مخلوط %60 هیدروژنی که توسط الکترولیز جریان بالا تولید کرده ­است، کار کند و این امر به کاهش قابل توجه و شصت درصدی انتشار گاز دی‌اکسید کربن منتهی خواهد شد.

تزئینات با استفاده از چاپگر دیجیتال Dryfix که محصول Projecta شرکت خواهر Gruppo B&T است، انجام خواهد شد. با استفاده از فناوری سبز و حلال‌های پایه آب به کار برده شده در این دستگاه، محصولاتی با زیبائی منحصر به فرد تولید می‌شوند. در این محصولات از انواع پودرها برای ایجاد ساختارهای سه بعدی عمیق و تزئینات بافت­دار استفاده شده و پرداخت کامل و براقی دارند.

Fabio Tarozzi رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Gruppo B&T چنین اظهار داشت: “مشارکت در پیشرفت شرکت‌های بزرگی مانند Revigrés، ما را به پیشرفت مدام و سرمایه‌گذاری در تحقیقات و توسعه تشویق می‌کند. این پروژه که دستاورد تمرکز ما بر تولید سرامیک سبز و پایدار و با هزینه‌های تولید پایین است، شامل تمامی فناوری‌های به روز ما است و استانداردهای جدیدی در تولید سرامیک ایجاد می‌کند”.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید