اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت RAS از شروع کار خود در CERSAIE رضایت دارد

شرکت آلمانی RAS AG که از سه سال پیش وارد بازار سرامیک شد، برای نخستین بار با طیف نانو مواد آنتی باکتریال برای تولید کاشی‌ها و چینی بهداشتی سرامیکی در چرسای 2018 شرکت کرد.

ras logo elenco
شرکت آلمانی RAS AG که از سه سال پیش وارد بازار سرامیک شد، برای نخستین بار با طیف نانو مواد آنتی باکتریال برای تولید کاشی‌ها و چینی بهداشتی سرامیکی در چرسای 2018 شرکت کرد.
راه حل‌های پیشنهادی این شرکت آلمانی (که در 1995 در رِگِنسبورگ (Regensburg) بنیان گذاری شد) در اصل شامل نانو نقره با کارآئی ضد میکروبی عالی است و هم اکنون به طور گسترده توسط تولید کنندگان پیشرو اروپائی در طیفی از بخش‌ها شامل نساجی، کشاورزی و مراقبت‌های بهداشتی به کار می‌رود. مواد نانو نقره RAS که منطبق با مقررات محصولات زیستی اتحادیه اروپا (BPR) هستند، برای کاربردهای سرامیکی ویژگی‌های ایده‌آل فیزیکی و شیمیائی دارند و توسط تعدادی از تولید کنندگان در آلمان و ترکیه (شامل ویترا، Vitra و سِراپول، SeraPool) به عنوان استاندارد پذیرفته شده‌اند. RAS در ایتالیا و اسپانیا و به طور روزافزون در هند، عربستان سعودی و تایلند نیز وارد شراکت‌های توسعه غیر انحصاری شده است. RAS توزیع کنندگانی در آلمان، اتریش، سوئیس، ترکیه، تایوان و هند دارد و در حال توسعه شبکه فروش خود در ایالات متحده آمریکا می‌باشد.
هدف شرکت، توسعه حضور بین المللی خود در بازار سرامیک از سطح فعلیِ 10 درصد از تجارت به 30 درصد طی 5 سال و با استفاده از حاشیه‌های رشد این بخش می‌باشد. برای این منظور، پژوهش مداومی را به توسعه محصولات و کاربردهای جدید اختصاص می‌دهد؛ مانند چاپ جوهر افشان که یک فناوری سریعاً در حال تکامل است که RAS در حال طراحی فرمول‌بندی‌های اختصاصی می‌باشد.

 

ras building

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید