اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share

اطمینان از بهبود وضعیت پس از همه‌گیری در RAK Ceramics

بهبود اوضاع در ماه ژوئن آغاز شد که مرزها بازگشایی و اقتصادها دوباره شروع شدند. افزایش شدید سفارشات از عربستان سعودی و ابزارهای جدید بازاریابی و نوآوریِ محصول از رشد فروش حمایت می‌کنند.

نتایج نیمه نخست سال 2020 شرکت RAK Ceramics فقط تا حدی تحت تأثیر همه‌گیری Covid-19 قرار گرفتند. غول سرامیکی مستقر در امارات متحده عربی که بیش از 20 کارخانه در امارات متحده عربی، هند و بنگلادش دارد، جایی که سالانه بیش از 100 میلیون متر مربع کاشی، 5 میلیون قطعه چینی بهداشتی و 24 میلیون چینی مظروف تولید می‌کند، شاهد بود که فروش شرکت مادر در سه ماهه نخست سال اساساً ثابت باقی ماند؛ اما از اواخر ماه مارس تا کنون مجبور شده است با تعطیلی کارخانه‌های تولیدی و قرنطینه طولانی مدتِ تحمیل شده از سوی دولت‌های محلی در هند و بنگلادش و همچنین بسته شدن مرزهای بین کشورها در منطقه شورای همکاری خلیج فارس (GCC) کنار بیاید.

عبدالله مَسعد (Abdallah Massaad) مدیرعامل RAK Ceramics اقرار می‌کند: «اگر بگوییم که نیمه نخست 2020 یک محیط چالش‌برانگیز بوده است، حق مطلب را کامل ادا نخواهیم کرد. عملکرد سه ماهه دوم ما به ویژه در ماه مه به طور قابل ملاحظه‌ای متأثر از همه‌گیری Covid-19 در بازارهای راهبردی مانند هند، بنگلادش و منطقه خلیج فارس بود. با وجود این، ما همزمان با بازگشایی مرزها و شروع مجدد اقتصادها، علائم بهبود را مشاهده کرده‌ایم.

علیرغم تأثیر شدید همه‌گیری، این گروه نرمش بالایی از خود نشان داده و سخت‌ترین دوره را پشت سر گذاشته است و در همان حال انتظار دارد تا در طول ماه‌های آینده شاهد بهبود بیش‌تری باشد.»

مسعد می‌گوید: «اگر چه انتظار داریم این وضعیت در چند ماه آینده بر عملکرد ما تأثیر بگذارد، اما اطمینان داریم که بنیان‌های قوی و مدل تجاری سالم، ما را قادر خواهد ساخت تا با این چالش بی‌سابقه روبرو شویم و به عنوان یک سازمان قوی‌تر ظاهر گردیم. ما سخت کار می‌کنیم تا نه تنها از تجارت خود محافظت کنیم، بلکه آن را تقویت کنیم.»

در حرکت به سوی پایان سال، Rak Ceramics هم‌چنان بر اجرای یک کسب و کار کارآمد و سودآور، محافظت از رشد خود در امارات متحده عربی، هند و بنگلادش و به پیش بردنِ برنامه‌های رشد خود در عربستان سعودی متمرکز است. همچنین این گروه به دنبال تنوع بخشیدن و بهبود سودآوری در بازارهای اصلی صادراتی خواهد بود و نیز بر انجام اقداماتی برای محدود کردن تأثیر Covid-19 در کسب و کار چینی مظروف خود که شدیداً به خطوط هواپیمایی و هتل‌داری بستگی دارد، متمرکز شده است. مسعاد تأیید می‌کند: «تقاضا برای چینی مظروف و مصالح ساختمانی به تدریج در حال افزایش است و بدون شک با پایان همه‌گیری، بهبود کامل حاصل خواهد شد

مصاحبه کامل با عبدالله مسعاد و لئوناردو دی مورو (Leonardo De Muro) (نایب رئیس توسعه تجاری و بازاریابی بین‌المللی) را در شماره آتی گزیده دنیای سرامیک بخوانید.

مقالات مرتبط

مواد جدید دیجیتال Inco

طیف وسیع محصولات دیجیتال Inco، امکان تنوع بخشیدن به محصولات و تولید سطوحی با ظاهر بسیار طبیعی و مشخصات فنی و زیباشناختی بی‌نظیر را برای

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید