اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
اکنون با Prime، کارخانه هوشمند واقعیت دارد

از مواد اولیه ورودی تا جمع‌آوری لیست گزینشی محصول نهایی، پلت‌فرم نرم افزاری Prime که توسط System Ceramics توسعه یافته است، امکان دیجیتالی کردنِ کامل تولید سرامیک را فراهم می‌آورد.

system ceramics logoنیاز به تولید سفارشی، اندازه‌های بچ کوچک‌تر و زمان کوتاه‌ترِ ارائه به بازار، تنها چند مورد از آخرین چالش‌هایی است که صنعت تولید امروز با آن‌ها مواجه است. دیجیتالی کردنِ کامل فرایندها، استفاده از منابع به اشتراک گذاشته شده و مدیریت کارآمد داده‌ها، عناصر کلیدی برای توسعه پایدارِ الگوواره (Paradigm) صنعتی جدید است.

Prime که پلت‌فرم نرم افزاری System Ceramics است و توسط یک واحد اختصاصی، به صورت داخلی توسعه یافته و ساخته شده است، امکانِ دیجیتالی کردنِ کامل فرایند تولید سرامیک را فراهم می‌سازد. این مثالی از یک نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن) واقعیِ Industry 4.0 است: از فرآوری مواد اولیه تا محصول نهایی، Prime قادر است تا کل فرایند تولید را با استفاده از سامانه‌های پیشرفته IT که از مفاهیم مدرنی بهره می‌برند، اداره نماید و به طور قابل ملاحظه‌ای هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و در عین حال فرایندهای کسب و کار را برای استانداردسازیِ صنعتی بهبود می‌بخشد.

با استفاده از جدیدترین نسل یک رابط کاربری گرافیکی منفرد و فناوری‌های سه بعدی، کارخانه تولیدی به عنوان یک مجموعه پویای تکی نمایش داده می‌شود که امکان مدیریت کامل کل چرخه تولید را فراهم می‌کند.

Prime یک راه حل مدیریت عملیات ساخت (Manufacturing Operations Management, MOM) است که با هدف بهبود مداوم عملکرد عملیاتی، مرور کاملی بر فرایندهای تولید کل کارخانه‌ها را ارائه می‌دهد.

این سامانه، تمام چرخه تولید را از مواد اولیه ورودی تا جمع‌آوری لیست گزینشی محصول نهایی کنترل می‌کند.

Prime با دستگاه‌ها و ماشین آلات داخل کارخانه ارتباط دو طرفه برقرار می‌کند و سپس داده‌ها را پردازش می‌نماید تا تجزیه و تحلیل دقیقی از فرایند را تهیه کند.

این پلت‌فرم نرم افزاری مهم قبلاً در تعدادی از کارخانه‌های سرامیک در ایتالیا و خارج از کشور نصب شده است که تصمیم گرفته‌اند از یکپارچه کننده سامانه‌ای پیشرفته‌ای استفاده کنند؛ راه حلی که تجزیه و تحلیل‌های تولیدی دقیق را انجام می‌دهد تا اطلاعات مهم راهبردی را برای بهینه سازی تمام مراحل چرخه تولید به دست آورد.

این نشان دهنده یک گام بزرگ رو به جلو برای صنعت سرامیک است و این که System Ceramics همیشه نقش پیشگام را ایفاء می‌کند.

system ceramics prime interno

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید