اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Porcelanosa گردش مالی 806 میلیون یوروئی در 2018 را اعلام می‌کند

گروه اسپانیایی Porcelanosa رشد 3/4 درصدی را در 2018 به ثبت رساند. کار احداث کارخانه جدید کاشی دیواری ادامه می‌یابد و در 2021 تکمیل خواهد شد.

علیرغم عدم قطعیت‌ها و بی‌ثباتی اقتصادی در کشورهای مختلف، گروه Porcelanosa مستقر در ویا رئال، اسپانیا، رشد درآمد 3/4 درصدی را در 2018 اعلام کرد که به 806 میلیون یورو رسید.

این نتیجه را ماریا خوزه سوریانو (María José Soriano) مدیر عامل گروه در افتتاحیه رویداد تجاری سالانه خود، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی معماری جهانی و طراحی داخلی که از 21 تا 25 ژانویه برگزار شد و بیش از 12،000 متخصص از سراسر جهان از آن بازدید کردند، اعلام کرد.

این رویداد متضمن سرمایه‌گذاری حدود یک میلیون یوروئی بود و همه هشت شرکت عضو گروه را گرد هم آورد (Porcelanosa، Venis، L’Antic Colonial، Gamadecor، Krion، Butech، Noken و Urbatek) که پیش زمینه‌ای از محصولات جدید 2019 را در فضای نمایشگاهی تقریباً 13،000 متر مربعی به مشتریان ارائه داد.

ماریا خوزه سوریانو با تفسیر نتایج 2018 تأیید کرد که بهترین بازارهای عملکردی عبارت بودند از اسپانیا، پرتغال، روسیه، مکزیک و هلند. همچنین برنامه توسعه برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای گروه در سراسر جهان را مورد بحث قرار داد که تعداد آن‌ها هم اکنون بیش از یک هزار می‌باشد. افتتاحیه‌های جدید برای 2019 در ویرجینیا (ایالات متحده آمریکا)، گینه، ازبکستان و سیبری همراه با شعبه‌های جدید در کولون (Cologne)، بوئنوس آیرس و ژوهانسبورگ برنامه‌ریزی شده است.

هم‌گام با رشد اقتصادی، گروه نیز نیروی کاری خود را گسترش می‌دهد (در 2018 Porcelanosa 300 نیروی کار جدید در اسپانیا به خدمت گرفت) و به سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های تولیدی خود بر اساس طرح توسعه 2020-2018 ادامه می‌دهد. 100 میلیون یورو در 2018 سرمایه‌گذاری کرد؛ حال آن که 150 میلیون یورو سرمایه‌گذاری بیشتر برای دوره دو ساله 2020-2019 و با هدف بهبود راندمان انرژی، مدیریت ضایعات و نوآوری در محصول برنامه‌ریزی شده است.

مخصوصاً این که کارخانه کاشی دیواری جدیدی در حال ساخت است که در 2021 به طور کامل شروع به کار خواهد کرد (کار بدون توقف تولید در حال اجرا است) و در زمینی به مساحت 100،000 متر مربع با ارتفاع سالن تا 16 متر گسترش خواهد یافت و 13 خط پرسکاری و لعاب‌زنی و 4 کوره 101 متری جدید خواهد داشت و زمانی که به طور کامل شروع به کار نماید، تولید کاشی دیواری را در مقایسه با کارخانه قبلی 25 درصد افزایش خواهد داد.

ماریا خوزه سوریانو محتاطانه در مورد سال 2019 خوشبین است. او گفت: «ما به دنبال رشد دو رقمی نیستیم اما توسعه پایدار و ثابت را بدون نوسان‌های زیاد که ممکن است ریسکی برای شرکت به همراه داشته باشند را دنبال می‌کنیم».

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید